Svar på kommentar


Jag försöker undvika att ta upp kommentarer eller annat på bloggen då jag helst vill att det bara ska vara kapitel. Men jag vet att de flesta av er inte följer novellens twitterkonto, så jag antar att jag tar upp det här då jag verkligen vill göra en sak klar. Hej Embla! Eller Sandra eftersom att din IP:adress kommenterade med det namnet förut...? Jag har förklarat många gånger innan att jag inte har något schema på bloggen. Jag skriver och lägger upp när jag har tid och inspiration. Jag går andra året på gymnasiet och det är svårt att hänga med som det är. Att ha läsare som stressar en över en novell på internet också gör det inte direkt lättare. Jag har inte börjat den här novellen som ett jobb, utan för att skriva när jag vill helt enkelt. Jag trodde ni förstod det förut. Visst är det tråkigt att du Embla inte tycker att jag förtjänar kommenterarer men, jag tror knappast att det är särskilt svårt att klicka på en länk och skriva några ord. Jag tar emot kritik också, självklart. Men att du bara sitter och klagar på att det tar lång tid får mig inte riktigt att vilja skriva mer. Tycker att du kan starta en novell själv och försöka sitta och skriva ett långt kapitel var och varannan dag i flera månaders tid för att göra 50 personer nöjda. Dessutom vill jag ha kvalité på mina kapitel och historia, jag vill göra er nöjda och glada. Jag kan sitta jättelänge och tänka ut saker och leta efter bilder som ska passa in för att göra er så nöjda som möjligt och för att göra det verklighetstroget. Det att tråkigt att du tycker att bloggen är "dålig" men ingen tvingar dig faktiskt att läsa. Antingen så respekterar du att jag har ett liv med läxor, vänner och familj också. Och då kan det ta ett tag mellan kapitlena. Eller så gör du inte det och slutar läsa helt enkelt. Du gör som du vill. Men jag kommer inte sitta och skynda mig och stressa för att "förtjäna kommentarer". Hoppas ni andra förstår ändå och jag tycker det är jättehärligt att ni tycker det är bra! Jag har alltid älskat att skriva och att många uppskattar det gör mig hur glad som helst. Jag hatar att vara otrevlig men jag tycker verkligen att det är jobbigt när människor sitter och klagar när de inte har någon aning om hur mycket tid jag faktiskt lägger ner på det! Kram på er alla och jag ska försöka få upp ett till kapitel så snabbt som möjligt! xx


Postat av: Lova

Men gud, åh ogillar verkligen såna personer som är otrevliga och inte fattar att man har ett eget liv också faktiskt utanför bloggen.

Jag tycker i alla fall att du är super duktiga Ebba! Älskar din novell och älskar att det tar lite tid också mellan alla kapitlen för då längtar man mera! :). Gör precis som du gör nu, och bry dig inte om dom som tror att du är en robot som inte gör något annat än att skriva.
Du är bäst! Kram.

2013-02-18 @ 21:52:22
URL: http://lovamaria.blogg.se
Postat av: Sandra

Förlåt! Min lillasyster lånade min dator igår när jag sov över med en kompis så jag hade ingen koll. Hon kollar väl på din blogg från sin egen dator men kommenterade från min...fast hon heter inte ens Embla...strange. Förlåt!
Jag älskar din novell och jag tycker precis som Lova.
x

2013-02-20 @ 01:38:51

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0