Svar på kommentar


Haha avskyr verkligen när människor börjar en mening med "inte för att vara taskig", då vet man att man ska göra sig redo för något negativt. Men tack för kritiken! Svarar på den eftersom att jag inte riktigt vet vad du menar och så att andra kan ge feedback med! När du säger att du vill att jag ska skriva om Jossan + Zayn och Niall + Becca också förstår jag inte riktigt hur du menar. Menar du att du vill höra med om det eller att det faktiskt ska handla om deras förhållande? Tycker det är lite konstigt att jag fått den här kommentaren från första början eftersom att jag känner att det har varit väldigt mycket om Zayns och Josefins förhållande på senaste tiden snarare än Tessas och Harrys. Jag har försökt fokusera väldigt mycket på att allt inte ska vara krig just Harry och Tessa då det blir väldigt overkligt då. Men jag är inte en sådan person som planerar väldigt mycket, det mesta jag skriver kommer jag på just då i stunden och jag planerar aldrig vilket par som ska få "mest drama". Jag försöker bara göra det så verkligt jag kan med så verkliga draman som jag kan. Tycker det blir lite tjatigt då många hela tiden frågar om mer drama, då jag känner att det inte är så mycket drama och bråk i en riktig persons liv hela tiden. Så ska det ju inte vara i alla fall. Därför blir det perioder då allt är bra. Nu är det ju ändå ett litet sido-drama på G med Zayn och Jossan och det tycker jag räcker för tillfället. Och det här med att du blir uttråkad med att bara om Tessas och Harrys förhållande, jag kan försöka bättra mig på det och skriva lite mer om de andra. Men bara så mycket jag känner att jag vill. After all, det är en novell om ett förhållande med just Harry, inte någon av de andra killarna. :)

Vill föresten tacka alla som kollar in på bloggen, fick besöksrekord i förrgår vilket gjorde mig meega-glad! Hela 108 personer! Tack tack tack! Tycker dock att ni kan bli lite bättre på att kommentera. Har fått över 100 läsare varje dag denna veckan och ändå är det bara 7 personer som har kommenterat. Jaja.. Nästa kapitel kommer upp så snart jag skrivit klart det! Puss på er. xx


Postat av: Bella

Jag vill bara säga att jag är ny här och har nyss läst ikapp hela novellen och den är verkligen bra! Jag har läst många andra men du är den enda som skriver som att det verkligen skulle vara så här i verkligheten. Det tycker jag du ska vara stolt över, och bara fortsätta skriva =)

2013-05-18 @ 15:53:42
Postat av: Jerk.

Jag tycker det här är den bästa novellen på hela internet. Iallafall av svenska. Den är verklig, rolig och älskar alla karaktärerna du så fint skapat. Jag håller med dig gällande dramat som vi även diskuterat några gånger, att för mycket drama gör det ju bara overkligt vilket förstör lite hela både storyn och iallafall det jag blev kär i, just verklighetsdelen. Sen tycker jag att du har helt fria tyglar gällande vilket par det är fokus på eftersom du trots allt är författaren, skaparen och idéfabriken. Tycker dina kapitel där du inte influeras allt för mycket har blivit de bästa! Så fortsätt i samma stil babey! Jag tycker däremot fler kan lägga manken in och slänga en kommentar. Vi alla vet hur mycket en kommentar på en blogg betyder, fatta då en novell som man lägger ännu mer tid på. En kommentar om vad du älskade med just detta kapitel kan väl inte vara så svårt att skriva?! Uppskattning people! Personligen tycker jag den här är bäst. (<--- shit blev värsta ranten här, förlåt för mitt tjatande)

2013-05-18 @ 17:04:25
Postat av: Fang

Jag har läst din novell vänligt länge nu och jag älskar det! Kan inte fatta att folk säga såna saker till dig. Bry dig inte om vad de tycker! De fatta inte att du har mycket att göra! Så tar det tiden du behöver! Jag kommer alltid att störta dig och kommer ALLTID att vara din läsare. Fortsätt med vad du gör och du gör det ett fantastisk jobb!!!! xx

2013-05-18 @ 17:38:55
Postat av: Fang

Glöm att säga att JAG LÄNGTAR TILL NÄSTA KAPITEL :D xx

2013-05-18 @ 17:40:16
Postat av: Stina

Hejsan! Tänkte bara säga att jag började läsa din novell för bara några dagar sedan och jag blev fast väldigt fort. Nu när jag har läst alla kapitel har jag bara ett ord att säga om den: WOW! Jag gillar verkligen din novell, den är riktigt riktigt bra, men samtidigt riktigt verklighetstrogen. Hoppas att du är stolt över vad du har skrivit!
En annan sak jag hoppas är att du inte tar åt dig allt för mycket av vad vissa skriver. Visst, det är väl trist för dem att deras favoritnovell inte uppdaterar flera gånger per dag, men hur många författare bakom alla novellbloggar orkar det?! Det är ju faktiskt DIN novell, och det är ju faktiskt du som offrar tid för att skriva och ser till att dina läsare blir nöjda och glada. Och vi vet väl inte heller vad du gör på vardagarna? Du kanske inte har tid eller lust helt enkelt.
Så försök att inte ta åt dig åt de negativa kommentarerna. Ta åt dig av de positiva! :) Förstår att det kan vara svårt, men det mår man bara bättre av.
Längtar verkligen tills nästa kapitel, men lägg ut det när du har tid och lust helt enkelt :) KRAM! <3

2013-05-20 @ 19:31:11
Postat av: frida

hej, jag tänkte bara berätta att anledningen till varför du fått besöksrekord är nog för att ettdnovell.blogg.se länkade din blogg och sa att det var en utav de bästa om läst. Hon äger en utav sveriges största novellbloggar om 1d!! Jag hittade hit på grund av den länkningen och jag måste säga att du har en väääldingt bra novell som jag helt klart ska börja läsa :) Kram<3

2013-05-20 @ 20:41:01
Postat av: Emelie

Bästa novellbloggen!! Och det allra bästa är att det är så långa kapitel! Sluta inte med det! Tycker det är så jobbigt om det tar lång till mellan och sen är det bara några rader, men dina kapitel är verkligen grymma!! BÄSTA NOVELLEN,!!!

2013-05-20 @ 21:03:18

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0