The Center of Attention - Kapitel 74

Previous: ”Finns ju bara en ledig kvar” 
Jag känner nästan hur mitt hjärta stannar, vad menade hon nu? Jag märker att de andra också har hört, och vi sneglar på varandra. 
”Zayn?” Patricia ser undrande på Elina, som stoppar ner mobilen i fickan och ser på oss, och ler. Hon verkar inte vilja dölja något alls. Och jag förstår precis vad hon är ute efter. Jag märker hur Jossan sträcker sig efter min hand, och klämmer den. Helvete. 
”Precis”

Efter en lång eftermiddag i studion är vi alla ivriga att komma därifrån. Killarna har jobbat nästan non-stop sen de hälsade på fansen. Och vi tjejer har fått sitta och se på film, äta och snacka… med Elina och Patricia några meter bort. Jag kan knappt vänta tills de försvinner, och jag kan berätta hur sluga och fruktansvärda de faktiskt är för killarna. Om det nu är en bra idé... Tänk om de tror att jag säger så bara för att vi vill ha dem för oss själva?

”What do you guys say about having one of our famous hotel-parties?” frågar glatt Louis när de äntligen kommer ut i tv-rummet igen. ”It’s been a while”
Mina ögon spärras upp en aning när han nämner hotel och party i samma mening. Det händer alltid någonting på de där ”kända” hotell-kröken. Jag vet inte om jag klarar det.
”Oh great!” ropar Elina ivrigt och reser sig upp ”can we come too?”
Hon ser sig omkring på oss andra, men hennes ögon faller till slut på Zayn och ler gulligt. Zayn som faller för tjejer lika snabbt som en sten faller till marken, ler tillbaka mot henne och nickar.
”Yea, sure… right guys?”
Alla tjejers leenden försvinner på direkten. Speciellt Jossans. Hell no.
”Actually, it’s like a thing between us guys” säger Saga och pekar på oss alla ”maybe some other time”

”Wait what? No of course you can come!?” säger Zayn och ser förvirrat på Saga samtidigt som han går mot Elina och Patricia. ”The more the better”
”Yey!” utbrister Patricia och klappar händerna. Hur jälva irriterande får man bli? Bimbo.
”Okay, let’s go” säger Harry och nickar mot dörren. Alla gör sig snabbt i ordning, samlar ihop sina saker och ställer sig vid dörren så att vakten kan öppna den.
”Great” säger jag tyst för mig själv och himlar med ögonen när jag ser på Elina och Patricia längst fram med Zayn. Harry råkar höra mig och ser sig över axeln.
”What?”
”Nothing” säger jag och skakar trött på huvudet. Jag orkar inte ens berätta just nu.

Vi klampar in i Louis hotellrum en kvart senare. Eftersom att det var han som föreslog alltihopa tyckte vi alla att det borde vara han som får stå för det blivande stöket. Harry går bakom mig, hack i häl med händerna på mina axlar när vi går in efter de andra.
”Welcome to my crib!”
Louis sprider ut armarna för att uppmärksamma det stora, vita rummet. Vi alla har varit i flera av de här hotellrummen förut så ingen av oss blir särskilt imponerade, förutom Elina och Patricia då, som skrattar överdrivet och pillar på allting.
”It looks amazing!”
”It really does!”
Jag stönar irriterat och slänger mig ner på sängen när jag fått av mig skorna. Harry försvinner på direkten in på toaletten, så jag underhåller mig själv med mobilen så länge han är borta. Det är nästan så att jag råkar skicka en tweet om hur irriterande vissa människor är, men jag komma på precis innan hur de andra förmodligen kommer se den och fråga ut mig. Så jag struntar i det. Istället skriver jag:

@tessamelin: good day in the studio with everyone! xx

Jag kommer verkligen inte på något annat, och till slut skickar jag iväg det. När jag sneglar upp från mobilen någon minut senare ser jag att alla har hittat något att sysselsätta sig med. Louis är på sin vanliga plats, vid den lilla baren i hörnet av rummen. Bredvid honom står Jossan och skär upp lime… och Patricia som intresserat lyssnar på honom och hans drink-snack. Jossan ser inte så intresserad ut då, jag tror att den ända anledningen till att hon står där borta och hjälper är för att unvika Zayn. Mina ögon förflyttas till golvet framför sängen, där Niall sitter med Becca och skrattar om något. Jag orkar inte lyssna länge nog för att förstå vad, men de verkar ha roligt i alla fall. Till slut faller mina ögon på Zayn… och Patricia. Som står borta i hallen med mobilerna i händerna. Om han tar hennes nummer, och hon tar hans tar jag livet av mig. På riktigt. Vad håller han på med, på riktigt? När jag legat och tittat på dem ett tag inser jag att Liam saknas. Min panna rynkas och jag skannar förvirrat igenom rummet för att hitta honom. Jag är sekunder ifrån att fråga de andra var han är, då jag känner att det rör sig i sängen bredvid mig. Jag ser snabbt dit, och inser att han legat bredvid mig hela tiden, med mobilen i högsta hugg som jag för någon minut sedan. Han ser förvånat upp på mig.
”… Hi?”
Jag skakar lätt på huvudet och skrattar till.
”Oh, sorry” jag vänder mig mot honom ”I was looking at the others, and then I couldn’t find you. I had no idea you were right next to me”
Han skrattar och trycker ner mobilen i fickan.
”Sorry, maybe I should’ve warned you”
Jag skrattar med.
”Yeah maybe, since I can’t seem to feel when someone is laying down right next to me”
Jag hör hur dörren till badrummet öppnas, och jag antar att det är Harry som är klar. Men jag slutar ändå inte se på Liam.
”So, how are you?” frågar jag med ett leende ”we haven’t been able to catch up yet”
”Yeahh…” säger han och drar handen över nacken ”I’m good I guess”
”That didn’t sound too convincing…” säger jag och ser orolig ut ”what’s up?”
Det är nästan som att han funderar på om han verkligen ska ta upp det eller inte. Jag vet att han litar på mig, men Liam är alltid en sådan person som inte vill förstöra stämningen. Jag ger honom en till orolig blick och försöker få ögonkontakt. Han suckar.
”Me and Danielle aren’t doing so great at the moment”
Jag ser sorgset på honom. Seriöst, har alla par problem eller!?
”What! … Why?”
Han stönar en aning sätter sig upp samtidigt som Louis räcker honom en drink.
”I guess we just, need some time apart…”
”But you’re away from eachother all the time…?” säger jag förvånat. Han ler, men det är ett ledsamt leende.
”Yea I guess… but that’s what she said.” Han lutar sin drink mot låret ”but, we haven’t split up yet… it’s just something she said during an argument”
Jag ser medlidande på honom och lägger min hand på hans.
”I’m sure everything will be fine”
Harry dyker plötsligt ner bakom mig och börjar kyssa mig i nacken. Inte världens bästa timing. Liam ler glatt som att vi hade en konversation om någonting kul, men jag ser i hans ögon hur ledsen han är egentligen.
”Thanks”Harry blir allt vildare med sina kyssar då jag inte uppmärksammar honom, och jag suckar med ett leende. 

”What.Is.Your.Problem!?”
Han slutar precis då jag knuffar av honom och flinar gulligt samtidigt som Liam går ur sängen. Då passar Harry på att ta hans plats, och hans kropp faller tungt ner på den andra sidan.
”No, what is your problem grumpy” säger han med ett leende och petar mig i magen. Jag stönar irriterat igen.
”You’re sooo annoying!” säger jag och faller ner på hans arm. ”Stop touching me”
”If you stop touching me, my arm is not a pillow” svarar han och flinar. Jag himlar bara med ögonen, jag orkar inte tjata emot, men jag flyttar mig inte heller. Då drar han mig närmare och ger mig en kyss istället.
”Hey! Lovebirds” säger Louis och knäpper med fingrarna, vi båda lyfter på huvudena och ser mot honom. Han pekar mot drinkarna han har gjort som står på baren ”drinks!?”
Vi båda skrattar trött. Jo, visst Louis… vi kommer väl. Vi reser oss upp med stånk och stön innan vi tar var sin drink. Man ser att han har ansträngt sig med dem. De är rosa med var sin lime-bit i som Jossan skar upp.
”Aww! I love that they’re pink!” säger Elina när hon trycker sig förbi mig mot baren. ”Good job Louis!”
Man ser att han njuter av berömmen, och tar själv en stor klunk ur sitt glas. Själv har jag sugrör i mitt och suger sakta upp drinken. Den smakar hallon och vodka.
”This is really good” säger jag efter henne och ser på honom. Han ler tacksamt och ger mig en blinkning med ena ögat.
”Music, anyone?” frågar Niall som ställt sig vid den bärbara datorn stående på byrån under TV:n. Alla av oss säger ja, och några sekunder senare strömmar Rihannas röst ur högtalarna som är inkopplade. Elina börjar dansa på direkten, och jag kan inte göra annat än att himla med ögonen. Hon tror att hon är så jävla snygg.
”C’mon!” säger hon skrattandes och tar tag i Zayns ena hand innan hon snurrar ett varv. Hon fortsätter kråma runt honom, och jag känner hur stämningen i rummet förändras. Alla tycker nog att det är lite konstigt. Speciellt när Josefin är i rummet. Men Zayn verkar inte tänka på det och ler glatt med ögonen totalt fokuserade på Elina. När alla stått och stirrat lite konstigt på dem ett tag märker jag hur alla börjarar röra sig en aning. Becca går tillbaka till att prata med Niall och Patricia sätter sig ner med mobilen. Jag går till Josefin och klämmer hennes arm en aning. Jag ger henne en blick.
”Är du okej?” frågar jag som i en viskning. Och hon sväljer och nickar.
”Vill du prata om det?”
Hon skakar bara på huvudet och förflyttar sin blick mot Zayn. Även om hon inte vill prata om det är det nästan som att jag ser var vad hon känner. Jag känner henne så pass bra nu. Nu när Elina har kommit in i bilden vet hon inte riktigt vad hon ska känna längre. Hon trodde kanske att det var okej och bra för dem att bara vara vänner. Men nu när någon annan kommit in i bilden och försöker ta Zayn, bubblar känslorna upp igen. Jag stryker oroligt hennes arm.
”Jag finns här om du vill prata, tveka inte okej?”
”Tack” säger hon och försöker le. Sedan nickar hon mot datorn. ”Jag tror att jag går och ändrar låt.”
Jag skrattar en aning och låter henne gå. Hon är allt smart hon. En stund senare byts musiken och killarnas egna musik sätts på.
Killarna skriker glatt till och börjar sjunga med till ”Na Na Na”. Zayn drar sig ifrån Elina och börjar hoppa runt med alla andra. Alla gör töntiga danssteg och roliga miner till dem. Det är som vanligt Liam som börjar låten och efter halva första versen hoppar han upp på en stol och sjunger ut över publiken (alltså oss) som hoppar och sjunger med nedanför. Vi låtsas vara värsta fansen och ser ut som att vi ska svimma några gånger också vilket får honom att komma av sig av skratt. Så fort refrängen börjar tar Harry tag i mig och vänder oss mot varandra, jag skrattar förvånat när han skriksjunger i mitt ansikte med världens leende. 
”We’re like NA NA NA! Then we’re like YEAH YEAH YEAH!”
Jag börjar sjunga med.
”Always like NA NA NA! Then we’re like YEAH YEAH YEAH!”
Jag ger honom en snabb kyss innan Zayns del kommer. Han sjunger den uppe på stolen också med Liam som nästan ramlar ner och håller ett hårt tag i honom samtidigt som han skrattar ihjäl sig. Detta pågår under hela låten, hoppande och skrik-sjungade runt i hotellrummet. Jag undrar om Elina och Patricia fortfarande tycker att killarna är lika coola och heta, nu när de hoppar omkring som hyperaktiva femåringar till sin egna låt. De står och skrattar och dansar med en aning, men inte alls på samma sätt som vi. Vi är helt galna, de är fortfarande i stadiet där man ska försöka se skitsnygg ut när man dansar och rör håret hela tiden. Jag tror faktiskt att de känner sig en aning utanför.  
Innan sista refrängen står vi alla och sjunger med i ”NA NA NA” biten med händerna i luften samtidigt som Zayn står ensam uppe på stolen och tar sina höga toner. Sedan står alla och klappar precis innan refrängen. När den kommer börjar alla hoppa som galningar och skriker högre än någonsin. Jag lovar jag har inte haft såhär roligt på länge.

När låten är slut kollapsar alla andfått ner på golvet skrattandes.
”You could be Girls Direction or something…” säger Harry och ser på oss tjejer. Alla skrattar högt samtidigt som Niall reser sig upp och sänker volymen på låten som började efter Na Na Na.
”That would be awesome” säger Becca ”we’d get so much bigger than you”
”No chance” svarar Niall och sätter sig brevid henne igen.
”Psshh” säger hon och pussar honom snabbt.
”Can’t be that hard” säger Saga skrattandes ”we would get fans easily!”
”You can’t steal our fans though” säger Liam och håller upp pekfingret ”they’re ours”
”Not for long…” säger hon och sticker ut tungan
”So you are gonna try to steal our fans!?” säger Harry chockat. Jag skrattar.
”Yup!”
”No waaay” säger han med en mörk röst men kan inte låta bli att le mot mig.
”SO!” säger Elina högt och smäller ihop händerna där hon står ”what now?”
Jag ser förvirrat på henne, sen runt på gruppen”
”Ehhm” börjar Saga ”I don’t know, do you have something in mind or what?”
Hon ler en aning av frågan och sätter sig ner vid oss, med Patricia hack i häl.
”In fact, I have something in mind…”
Jag höjer på ögonbrynen och flinar mot Becca. Wow, undrar vad vi ska hitta på nu.
”What about… Truth or dare!”
Saga skrattar till och jag suckar. Härligt.
”We’ve done that like every time… but why not.. sure I’m in”
”I’m in too!” säger Patricia glatt.
Jag ser runt på de andra.
”Anyone else in?” frågar Elina och ler mot Zayn. Som ser lite osäker ut, men till slut säger okej. Jag och Becca utbyter blickar innan vi himlar med ögonen och jag räcker upp handen.
”Sure, we’re in”
Då börjar de andra också hoppa in.
”Okay, the rules…” börjar Elina när hon lägger fram en flaska.
”We know the rules” säger Josefin irriterat.
”Well… not my rules” säger hon bitchigt tillbaka.
”Who’s said anything about going after your rules?” säger Becca.
”I came up with the idea, you all agreed on playing… so my rules!”
Vi suckar och sätter oss i en ring. Killarna har fortfarande inte uppfattat stämningen mellan oss tjejer. Hur jävla blinda får man bli.
”So the rules” börjar hon om och sätter sig ner ”no soft rules okay… we’re playing the real game, not just couples okay? If you have to kiss one person you kiss that person, it doesn’t matter if that person has a partner. It doesn’t mean anything, it’s just a game. ”
Jag sneglar mot Harry. Jag vill ju inte kyssa någon annan än honom. Han ser lika förvirrad ut som jag.
”You get it?”
Alla nickar som att vi förstår, även om alla verkar tveka en aning. Varför gör vi detta?
”Okay I’ll start!” säger hon och sätter handen på flaskan. Hon ler en aning mot Zayn innan hon sätter snurr på flaskan. Den snurrar ett bra tag innan den stannar på… Louis.
”Louis…!” säger Elina glatt ”truth or dare?”
Louis lyfter på ögonbrynen en aning irriterat. Som att han undrar hur fan hon ens kan fråga. Han har ju Eleanor. Och han gillar inte att leka runt med andra. Det gör ju inte jag heller försig men Louis blir lätt stött. Jag får dock känslan av att han också beter sig såhär för att han inte tycker om Elina. Which I like.  
”Truth” säger han hårt och lägger armarna om sina knän. Elina suckar en aning.

”Okay… be boring…”
Louis ser ännu argare ut.
”Have you ever had feelings for anyone in this room?”
Han ser runt på alla och flinar.

”No”
”Your turn”
Han snurrar flaskan. Och den stannar på… Harry.
”Harrehhh… truth or dare?”
”Dare” säger han modigt och ler sexigt mot mig. Jag biter mig glatt i läppen och hoppas på en kyss.
”You’re hoping for a kiss with your lady aren’t you?” frågar Louis och flinar. Harry nickar ivrigt. ”Then I’m just gonna make you do something really boring just to piss you off”
Harry suckar men skrattar sedan.
”Okay what do you want me to do?”
”You have to make Zayns photoshoot face and let us take a photo of it”
Alla skrattar en aning. Vi vet hur mycket Harry brukar skämta om hur Zayn putar med läpparna, och hur han brukar säga att han aldrig skulle försöka se ut så. Harry skrattar dock med, och verkar inte ha några problem med det alls. Alkohol much?
”Okey…. One, two?”
”Wait! Wait!” säger jag och tar fram mobilen för att filma. ”Okay now”
”Three” säger han och skrattar till. Innan han plötsligt blir allvarlig och putar med läpparna samtidigt som han kisar med ögonen. Alla skrattar åt honom. ”You really look like Zayn!” säger Saga och skrattar. Zayn bara himlar med ögonen, men kan inte låta bli att le en aning. 

”Okay that’s enough!” säger han efter ett tag och Harry slutar.
”Your turn” säger jag sen och nickar mot flaskan. Harry snurrar på flaskan och den hamnar på… Liam!
”Liam! Truth or dare?”
Liam rynkar pannan en aning innan han ler.
”Dare”
Jag spärrar förvånat upp ögonen. Dare? Sen när tar Liam dare? Sedan tänker jag tillbaka på konversationen vi hade om Danielle. Vad försöker han göra?
”Oh… feeling a bit dare-y today!” säger Louis retsamt och Liam flinar. Harry tänker en stund.
”I dare you… to kiss Josefin” säger han som att han är hur fyndig som helst.
Alla skrattar högt åt deras reaktion. De har mer som en syster/bror relation än en kärleksrelation. Jag dör. Hon sväljer hårt innan de båda lutar sig fram.
”Just do it!” säger Harry med humor i rösten.

Till slut kysser de varandra och alla hejar på. Mina ögon faller på Zayn och jag kan se att han inte tycker om det. Även om han ler för att inte visa det.
”Liams turn to spin the bottle!” säger Elina för att snabba på allt. Och han snurrar. Den hamnar på… MIG!
Han ler glatt mot mig.
”Tessa, truth or dare?”
Jag tänker efter. Om jag väljer sanning kommer jag säkert få någon spydig kommentar av Elina… och om jag väljer dare kan vad som helst hända. Men det är Liam. Han är snäll mot mig. Jag ler nervöst mot honom.
”Ehh… dare I guess”
”Ooooh” säger Harry ”I didn’t think you’d chose that”
”I can be pretty unpredictable” säger jag och blinkar mot honom.
”I dare you to kiss Niall”
Det där förväntade jag mig inte. Jag tar tillbaka allt! Jag är inte oförutsägbar! Jag tar truth!!! Alla spärrar upp ögonen.
”LIAM!” säger jag chockat ”You can’t do that!”
”Oh yes I can!” säger han elakt med skratten i halsen, och alla andra försöker verkligen för att hålla sig för skratt. Till och med Harry.
”But I don’t want to!” säger Niall
”I’d rather die!” säger jag gnälligt.
”What!” säger Niall då ”You’d rather die than have to kiss me?”
Alla andra skrattar högre.
”Okey fine not die but I really don’t want to” säger jag med en suck.
”Just do it!” säger Elina med ett stön.
”Hey! Shut up!” säger jag irriterat och hon himlar med ögonen.
”It’s okay” säger Becca mellan skratten ”I don’t mind, do you Harry?”
Han skakar häftigt på huvudet.
”Not at all”
Både jag och Niall ser förtvivlat på varandra. Han är som en bror för mig. Måste jag?
”Let’s just do it on three, okay?”
Jag nickar på huvudet men jag är inte alls med på noterna. Faaaaan.
”One…”
Jag hör de andra fnissa
”Two…”
Vi kommer närmare varandra. Usch det är Niall. Han är Beccas…!
”THREE!” säger vi båda och klämmer ihop ögonen innan vi kysser varandra. Så fort våra läppar snuddas är det som att jag får en hjärtattack. Jag märker på direkten att det inte är Harrys läppar jag kysser. Nialls är tunnare, och han har tandställning. De kysser på helt olika sätt också. När vi drar oss ifrån varandra har min hjärtattack gått över. Det var inte så farligt som jag trodde. Jag menar, usch… det är Niall. Men det var inte fruktansvärt. Och han är inte en dålig kyssare. Vi båda drar händerna över läpparna dock och ser äcklade ut. Innan vi båda börjar skratta.
”Okay fine! Let’s move on!” säger jag högt när jag känner att allas blickar börjar bli jobbiga. Jag snurrar flaskan och den stannar på… Elina. Jag vill hoppa runt av glädje. NU JÄVLAR. Jag vet inte vad hon har in mind, men det blir inte alls som hon tror.
Elina klappar med händerna och ler. Jag inner inte ens fråga vad hon ska välja.
”Dare!” säger hon snabbt. Och jag ler elakt.
”Okay… hmm”
Hon ser glatt mot Zayn, och jag försöker hålla mig för skratt.
”I dare you to go out and run one lap round the hotel”
Louis gapar stort med världens flin innan han håller för munnen för att inte skratta rakt ut. Harry gör nästan samma sak. Elina gapar på ett helt annat sätt. Hon ser argt på mig.
”Are you serious?”
Jag nickar med ett leende.
”Yup, get moving”
”But there are fans out there?”
”So what, they don’t know who you are”
Jag ser hur alla stelnar till en aning. Jag vet inte om de tyckte att jag gick för långt där eller om de bara försöker hålla sig för skratt. Men jag är nöjd i alla fall. Hon reser sig irriterat upp och och sätter på sig skorna. Sedan klampar hon ut genom dörren och smäller igen den efter sig. Alla tjejerna skrattar ihjäl sig när hon försvunnit, och killarna skrattar också. Men inte lika mycket.
”That was pretty mean” säger Liam och ser på mig. Han ser inte arg ut men inte heller glad.
”She deserved it” säger jag och rycker på axlarna och tar en klunk av min drink. Harry ser oroligt på mig.
”Can I talk to you?” frågar han och reser sig upp. Jag nickar förvånat och han hjälper mig up.
”What?” frågar jag, men han leder mig bara in i badrummet och stänger efter oss.
”Why are you being so mean to her?” frågar han ledsamt och ser på mig så fort han låst.
”I told you, because she deserves it” säger jag med en suck och lutar mig mot handfatet.
”What do you mean, did she do something?”
”She’s the biggest bitch in my school!”
”What? She’s your friend?”
”No she’s not!” säger jag argt ”I hate her, she pretended to be my friend to get to you guys”
Han rynkar pannan.
”Really? Why didn’t you tell me?”
”I didn’t want to make a big deal about it or have you think that I’m only saying that to have you guys for ourselves”
”Tessa… I’d never think that”
”But you kinda seem to like them so I didn’t wanna be a pain in the ass”
”You’re not… seriously if I had known I wouldn’t have invited them to the studio at all”
”Yeah well it’s too late now”
”No it’s not, we’ll just tell the others tomorrow and we wont invite them again”
”You don’t get it” säger jag med en suck ”She’s after Zayn”
”And?”
”Well if you haven’t noticed he doesn’t exactly hate her either”
Han går fram till mig och lägger en hårslinga bakom örat på mig.
”Don’t worry… if you girls really don’t like them. I’m sure everyone will understand. Including Zayn.”

”I hope so…”

En timme senare är vi klara med sanning eller konka. Vi lyckades se till att Zayn och Elina aldrig fick kyssas, inte för att vi egentligen behövde göra något. När hon kom tillbaka från springturen satte hon sig förbannat ner på en stol och gav mig mördarblickar hela tiden, och när vi sa att det var hennes tur tog hon bara sanning. Dock fick Liam och Patricia kyssas, Saga och Niall och till och med Becca och jag. Det vara bara kyssen mellan Josefin och Harry som fick mitt hjärta att hoppa en aning. Jag vet att hon inte gillar honom, och jag vet att han inte gillar henne. Men han är min, och jag kunde bara inte hjälpa att bli lite ledsen. När vi alla tröttnat på leken var det dags för dans-stopp. Leken där någon står vid musik-knappen och sätter på och av samtidigt som alla dansar och stannar när musiken ändras. Såklart vann den ända av oss som kan dansa och faktiskt kan kontrollera sina rörelser. Liam.

Under resten av kvällen sköter alla sitt eget, jag ligger i sängen med Harry samtidigt som de andra gör annat. Han kysser min nacke och stryker min arm samtidigt som jag snurrar hans hår mellan mina fingrar. Ingen av de andra lägger märke till oss.
”Let’s stay here tonight…” viskar han och kysser min örsnibb. Jag ler en aning.
”In here!?”
”No” säger han med ett skratt ”my room, we still have it”
”Hmm…” säger jag och låtsas fundera, och han gräver ner sitt ansikte i min nacke ännu mer.
”Please…” säger han mot min hud.
”I don’t know…” säger jag retsamt fast han redan vet att jag vill stanna.
”Please…” viskar han bönfullt ännu en gång och sneglar snabbt på de andra i rummet ”… I want you”
Jag tänker tillbaka på vår lilla stund i studion och ler.
”I want you too” viskar jag tillbaka och ger honom en snabb kyss.
”So is that a yes?”
Jag nickar och han ler ännu större.
Vi ligger där ett tag och försöker vara sociala med de andra. Men det verkar som att ingen av oss kan fokusera. Vi vill bara därifrån och de andra har kul på egen hand som det är. Därför tar han till slut tag i min hand och drar mig ur sängen.
”See you tomorrow guys” säger Harry när vi kommit halvvägs ut ur rummet, och de andra ser upp.
”Wait where are you going?” frågar Niall från golvet halvt liggandes över Becca.
”To bed” säger Harry med ett leende innan han tar tag i sin mössa som hänger på kroken i hallen och sätter på sig den. Efter det lägger han armen om mig.
”Right… säger Louis” med ett flin.
”What are you gonna do in bed then?” frågar Niall med precis samma flin som Louis, och de ser på varandra med humor i blicken. Harry fnyser men kan inte låta bli att le han heller. Jag himlar med ögonen samtidigt som jag tar upp min väska och jacka.
”None of your business” säger han skrattandes och leder mig mot dörren ”good night”
Jag vill armbåga honom i magen. Jo nu vet de ju verkligen vad vi kommer göra. Tack Harry.
”Night!” ropar de andra när vi försvinner ut i korridoren.

Det tar inte lång tid förns vi står och fifflar med Harrys plånbok där hotell-nyckeln ligger, samtidigt som våra kroppar står tätt intill varandra och kyssar utbyts med jämt mellanrum.  
”Hurry!” säger jag precis efter en kyss och sneglar ner på hans virriga händer.
”I’m trying!” säger han koncenterat och försöker dra ut kortet ur ett av facken. När han äntligen får upp det har han problem med att få in det i låset också… Herregud! Men tillslut hör vi klicket och dörren blir upplåst.
”There” säger han och puttar in mig. Jag skrattar.
”Only took you five years”
”Pfff, shut up” säger han med ett sexigt leende innan han går in efter mig och slänger av sig mössan i hallen. Dörren slås igen automatiskt och Harry fortsätter mot mig. Jag hinner bara slänga ifrån mig mina saker, för det tar bara någon sekund innan våra kroppar är sammanflätade igen och han får oss att ta snabba steg mot sängen. Jag går baklänges och min kropp spänner sig en aning i väntan på fallet bakåt ner i sängen som aldrig verkar komma. Men till slut känner jag sängkanten slå emot baksidan på mina lår och jag dunsar ner på den mjuka sängen.
”Sorry” mumlar han och praktiskt taget drar mig längre upp i sängen samtidigt som han kryper över mig.
”It’s okey” säger jag snabbt, nästan förtrollad över hans vackra ansikte och låter honom ha kontrollen. Vi fortsätter kyssas och hans händer dras över hela min kropp samtidigt som jag slår mina ben om honom. Jag vet inte hur bråttom han har men jag känner att jag vill komma ur de här jeansen snart. Som svar på mina tankar börjar hans händer långsamt dra över mina lår samtidigt som han fortfarande hukar sig över mig och kysser mina läppar. Han fumlar sig upp till knappen och får efter bara någon sekund upp den, dragkedjan dras ner direkt efter och hans fingarar krokar sig fast i midjekanten. Jag lyfter mig en aning så att han lättare ska få av dem, och vi båda andas häftigt samtidigt som han drar ner dem. När han slängt ner mina jeans på golvet kommer han tillbaka till mig och vi ler mot varandra. Det bästa med att göra detta med Harry är att det är så bekvämt. Vi skäms inte, inget är konstigt. Jag menar, första gången med honom minns jag inte, och det är synd. Men andra gången vi gjorde det var det nästan som att det var första gången ändå. Det var pinsamt, och lite läskigt. Men ändå underbart. Vi har fått lära känna varandras kroppar ett tag nu, och vi har fått lära oss vad vi gillar. Det känns bra att veta vad man ska göra, och vad som är okej. Vi är också öppna med varandra vilket är viktigt. Jag kan prata med honom om allt. Istället för att låta honom få luta sig över mig igen sätter jag mig upp jag håller upp armarna i luften. Armarna upp och sträck! Han skrattar till innan han ger mig en snabb kyss och drar av mig tröjan som också hamnar på golvet. Han börjar ta av sig sin egen tröja men jag stoppar honom.
”No no” säger jag och skakar på huvudet ”I wanna do it”
”So bossy” säger han med överdrivet stött röst och jag flinar. Men han gör som jag säger med nöje och håller ut armarna. Jag tar tag i botten på hans tröja och drar av den. Sedan slänger jag ner den på golvet med mina kläder. Han ler sexigt mot mig där han står på knä framför mig i sängen utan tröja. Jag skakar på huvudet.
”What?” säger han och ger mig en konstig blick.
”Nothing...” säger jag med ett leende innan jag snabbt tar tag i honom och trycker ner honom på sängen. Han ser chockad ut när jag klättrar på honom.
”You’re too hot” säger han där han stilla ligger under mig och ser mig i ögonen.
”No” säger jag och strycker hans mage med mina händer.
”You are though” säger han och studerar mig upp och ner. Jag ser ner på min kropp och vill nästan skratta. Jag är verkligen inget speciellt. Jag har aldrig varit helt bekväm med att visa min kropp för Harry. Jag blir alltid väldigt osäker på mig själv och vad han ska tycka. Det är konstigt när han faktiskt säger att jag är snygg, när det inte alls är vad jag förväntat mig. Plötsligt ser han seriös ut.
”You’re perfect”
Jag sitter stilla en stund och ler.
”You are” säger han igen.
Jag vet inte vad jag ska svara. Jag bara biter mig i läppen och drar lite hår bakom ena örat innan jag lutar mig ner och kysser honom.
”I love you” är allt jag får fram.
”I love you too” svarar han.
Plötsligt kommer jag ihåg vad vi höll på med, och jag flinar mot honom. Han ger mig ett sexigt leende.
”What are you waiting for” säger han stöddigt och lyfter på ögonbrynet. Jag gapar och slår till honom lätt på magen.
”Hey!”
Han skrattar bara. Jag gör dock som han säger och börjar plantera små kyssar på hans nacke och nyckelben. Jag känner hur hans hud förändras. Han får nästan som gåshud, och ju längre ner jag kommer ryser han till allt mer. När jag är nedanför naveln börjar jag stryka mina händer över hans lår precis på samma sätt som han gjorde på mig, och han lutar sig upp och stödjer sig på sina armbågar när han märker att jag kommer nära. Jag ser konstigt på honom och hur han ler när han ser på mig. Jag stannar upp.
”What are you looking at?”
”You”
”Can you stop, please?”
”Why?” frågar han besviket.
”Cause it’s creeping me out!”
Han suckar och lägger sig ner på rygg igen vilket får mig att fortsätta. Jag drar med tungan ner till början på hans jeans, sedan börjar jag knäppa upp dem. Jag märker att han börjar bli otålig för han hjälper mig av med dem så det ska gå snabbare.
”Take it easy tiger” säger jag retsamt när jag kastar ner dem på golvet, och han skrattar så att hans fina överkropp skakar en aning.  Jag gillar att han är otålig, vilket bara får mig att vilja göra allt mer långsamt. Han ska få lida, och han ska få böna och be! Jag börjar kyssa honom igen över kalsong-kanten vilket får honom att spänna sina lår. Han vet hur nära jag är, och han hatar och älskar det på samma gång. Samtidigt som jag kysser ovanför den övre kanten, stoppar jag in fingertopparna innanför kanterna på varje sida om underkanterna och drar lätt med mina naglar över huden på hans lår. Jag ser hur han blir mer och mer upphetsad, och han kämpar nog emot för att inte ta tag i mig på en gång och ta kontrollen själv. Jag biter tag i överkanten med mina tänder och drar ner dom en aning. Han harklar sig.
”Please… don’t tease me”
Jag drar ner dem en aning mer och fortsätter kyssa honom allt längre ner. Och han sväljer.
”Please stop”
Jag vet att han inte menar det så. Men ajg vet precis vad jag ska göra, och ler en aning.
”Okay!” säger jag överdrivet glatt och sätter mig rakt i sängen en bit bort. Sedan börjar jag pilla med håret och ser vanligt på honom.
”What do you wanna do instead?”
Han ligger kvar i samma ställning och ser förvånat på mig. Det är nästan så att han tror att jag menar allvar i några sekunder. Och ser nästan lite irriterat besviken ut. Men sedan förstår han att jag bluffar och flinar.
”You bitch!”
Han drar snabbt ner mig brevid sig och jag skrattar högt.  Han börjar pussa mig över hela kroppen och jag fortsätter skratta när han kommer ner till min mage och jag tar tag i hans bruna lockar. Plötsligt saktar han ner, och den kittliga känslan byts ut mot en skön. Hela jag lugnas ner, och mitt skratt blir till ett leende. Han kommer längre och längre ner, och till slut försvinner mina trosor. Jag vet precis vad han ska göra nu, han ska teasa mig med. Det tillåter jag inte. Han hinner bara komma till höftbenen då jag tar tag i hans armar och drar upp honom mot mig.
”Enough of that already”
Han ser först förvånat, sen humoristiskt på mig.
”Are you in a hurry or something?” säger han med skratten i halsen innan han biter sig i läppen. Jag nickar och rynkar pannan.
”I want you” viskar jag sedan. Och han ler.
”One second” säger han snabbt och håller upp ett finger. Sedan försvinner han iväg ut i hallen. Jag ligger ensam kvar i sängen och väntar. Jag behöver inte ens försöka se efter vad han hämtar. Jag vet redan. Några sekunder senare slänger han ifrån sig sin plånbok och vänder sig om. Han står stilla ett tag och sätter ett litet paket i munnen. Samtidigt som han börjar gå hitåt river han sönder det med tänderna, sedan ler han mot mig.
”You ready for the incredible hulk?” frågar han när han kryper ner brevid mig. Jag himlar med ögonen åt hans barnsliga kommentar men nickar sedan snabbt med en suck.
”…Yes, just put it on." 

Jag skäms som vanligt över snusket... Klarar knappt av det alltså. Jag är för pryd. Och SORRY för att det tog sådan tid för ett till kapitel. Veckan innan lovet försökte jag komma ikapp med mina inlämningar i skolan, sen drog jag faktiskt till London under lovet och såg One Directions konsert! Var såååå bra! Ska se den här i Sverige också faktiskt. Någon som ska se den här med? Vilka platser har ni i sånna fall? :) 
Det var någon som frågade om jag kunde skriva ner både novellens twitterkonto och mitt eget, och visst: @tcoaupdate och @blahobla    Fick dessutom en fråga om jag kunde ha en frågestund. Jo visst kan jag det. Men det beror på om flera vill det. Annars kan ni alltid ställa frågor på novellens twitterkonto. Kram nu och säg vad ni tycker! Nästa kapitel är faktiskt redan klart, så ju fler som kommenterar desta fortare kommer det nya kapitlet upp. Ska uppdatera oftare nu för tiden jag lovar :)


Postat av: Jerk.

Snuskigt bra skulle jag säga!!! Grymt kapitel! Jag irriterar mig som in i helvete på Patricia och Elina. Jag sitter typ och känner irritationer på riktigt usch. Deras sexiga stunder är dock guld hahah!

2013-04-09 @ 21:49:14
URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhhh sjukt bra ju!!!! Sluta var pryd och kör på på samma sätt!!!

2013-04-10 @ 08:07:04
Postat av: Elsa

ÅÅÅÅÅHHHH VA BRAAA!!!!! Men jag har parkett till 8 maj :D xx

2013-04-10 @ 12:50:47
Postat av: Anonym

Äntligen! :D så HIMLA HIMLA braaaaa! Love it :D
Haha irriterar mig också så sjukt mycket på Elina och Patricia, ååh så jobbiga! :'D haha

Sjukt bra kapitel, älskade när han berättade att hon var perfekt och allt det där, började nästan gråta för det finns typ inga killar som är så... :/ haha,

2013-04-10 @ 16:47:19
Postat av: Anonym

Wooondeeeerrrfuuulll!!! Älskar dina "snuskiga" scener för dom är både fina och sexiga! Längtar tills nästa kapitel!

2013-04-10 @ 19:35:37
Postat av: Fang

Jäkligt bra och vänligt snuskigt och det gillar vi!! Längtar till nästa kapitel redan nu :D xx

2013-04-10 @ 23:36:50
Postat av: Nada

Mer mer mer mer!!! Du är så jäkla grym!!!

2013-04-11 @ 00:52:16
Postat av: Fang

Kan inte du lägga upp nästa kapitel nu?? hahaha jag kan ej vänta :) xx

2013-04-11 @ 16:11:45
Postat av: Sarah

Du är bäst på att skriva!!! Så kul att alla ber om "snuskiga" scener!!! :D

2013-04-11 @ 17:55:23
Postat av: Elin

Du är grym som lagt ut två kapitel på några dagar!! kapitlerna äger och du är helt enkelt bara bäst! :)

2013-04-12 @ 16:17:27
Postat av: Anonym

omg så grym du är!!!!!

2013-04-14 @ 14:15:24
Postat av: Anonym

OMG JAG ÄR SÅ NYFIKEN PÅ VAD SOM KOMMER HÄNDA MED JOSSAN & ZAYN !!!

2013-04-14 @ 14:16:04
Postat av: Anonym

jag fick rysningar :) sjukt bra

2013-04-14 @ 14:16:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0