1 år!

Tänk att idag, den trettonde mars fyller bloggen/novellen ETT ÅR! Helt sjukt eller hur!? Känns som att det var igår jag skrev det första kapitlet..! Dock är det bara första kapitlet jag faktiskt kommer ihåg, resen minns jag ingenting av haha! Lite roligt att jag inte minns vad jag själv har skrivit... Är så otroligt tacksam för att ni alla läser och är så snälla i era kommentarer. Blir så glad! Kan dock inte göra klart nästa kapitel förns på torsdag eller fredag kväll då jag har mycket läxor att avsluta! Men jag försöker så snabbt jag kan! Tänkte dessutom ställa två frågor nu bara för att jag kan..! Vilken del av novellen är er favorit? Klassresan? När Harry var i Sverige första gången eller kanske när de var på resan? :) Är så kul för mig att veta vad ni tycker om! Tänkte också fråga mina söta läsare om någon av er ska till någon One Direction konsert i London? Jag ska till konserten den andra April! Kram på er!


Postat av: Lova

Haha va? :) hej :)

2013-03-14 @ 08:47:11
Postat av: Anonym

När kommer nästa kapitel ut? kan inte vänta längre :) xx

2013-03-14 @ 20:46:16
Postat av: Elsa

Min favorit del var lätt med allt drama när de gjorde slut och i Spanien!!

2013-03-15 @ 15:59:14
Postat av: Majmona

Jag älskar när dom träffades för första gången! Hur söta dom var, när Tessa smög från hotellrummet och när Harry fångade henne! Så jävla gulliigt! Aw! Men du? Kan inte du ha en frågestund .. så kan vi läsare fråga om allt om novellen kanske? :) Kraamis! <3

2013-03-18 @ 15:08:30

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0