Long time no see.

Hej allihopa! 
 
Jag vet att jag inte har uppdaterat er som jag lovat, men jag har otroligt mycket i skolan nu då det är sista pushen innan jag tar studenten i sommar (wohoo!!!), och kanske för att jag maybe, possibly, probably haft en liten idé torka. Eller snarae noll inspiration fast jag vet vad jag vill med novellen. Såg precis en bild på Harry dock och jag vill verkligen fortsätta. Känner dock att jag hellre vill skippa framåt i historien till nutid. Ett stort gap och kanske lite överaskningar. Vad säger ni om det? Om jag ens har några läsare kvar, hehe. 
 
Skulle i alla fall verkligen uppskatta om ni skriver ner era tankar om detta i kommentarerna nedanför. Behöver verkligen er hjälp guys! Ska jag fortsätta eller inte? Is it worth it liksom? Kram på er alla och jag ska jobba på ett till kapitel! 
 
 


Postat av: Julia

Du ska absolut fortsätta, novellen är grym jag älskar den. Jag lovar att det är fler som också vill :) kram

2014-04-29 @ 21:03:59
Postat av: Clara

Jag älskar denna novell. Har både gråtit och skrattat när jag läst den helt i min ensamhet, bara för att alla känslor och annat är så bra beskrivna så man blir själv tagen. Men det är svårt att komma ihåg allt som hänt. Jag vill jätte gärna att du fortsätter men då kanske du skulle kunna sammanfatta det viktigaste händelserna som varit i novellen så att man får fräscha upp minnet litet. :)

2014-04-30 @ 17:23:46
URL: http://clarapkarlsson.devote.se
Postat av: Sarah

JAAA!!! Det kan vara en cool idé att göra ett hopp och så får man reda på fakta från gapet i kapitlen!

2014-05-01 @ 16:17:31
Postat av: Rebecca

Ja fortsätt som du gör! Skulle bli hur glad som helst om det kom ett nytt kapitel det spelar ingen roll om det hoppar i tiden! :)

2014-05-01 @ 19:08:06
Postat av: Lisa

Ja!!!

2014-05-02 @ 11:02:31
Postat av: Lova

Jaaa fortsätt! Men skippa inte framåt :S

2014-05-15 @ 16:10:20
Postat av: sasse

DU MÅSTE FORTSÄTTAAAA!!!!

2014-08-16 @ 12:57:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0