Me, Myself & I

Hej på er kära läsare :) 
Tänkte bara tacka för den ständigt stiganande statistiken! Blir så glad av att veta hur många som kikar in på bloggen varje dag. Tänkte också säga att jag är ledsen för att kapitel inte kommer upp lika ofta som förut. Som jag skrev förut har skolan kört igång och det är svårt att balansera läxor & liv med novellen. Dock försöker jag i alla fall komma med långa eller intressanta kapitel när de väl läggs ut! 

Har också fått några frågor under kapitlen om vem jag är. Några av er kanske vet att jag heter Ebba eftersom att vissa av mina vänner läser och skriver "bra Ebba" eller något sådant i kommentarerna haha! Men tänkte köra en liten rolig grej för er som faktiskt undrar och se till att ni får svar på era frågor på ett roligt sätt. Jag tänker testa era kunskaper (eller minne haha) om novellen genom att ställa tio frågor. Ni får svara på EN av de frågorna, och för varje rätt svar tänker jag svara på en fråga som ni själva får ställa i samma kommentar (t.ex. under svaret). Förstår ni :)? Det kan verkligen vara vad som helst! Vart jag bor, vem jag är, hur gammal jag är, om jag träffat killarna, om jag ska lägga up bild, om jag gillar bacon? Ja, vad ni vill helt enkelt! 

Frågorna: 
1. Vad heter Tessas två lärare som följer med till London?
2. Hur många gånger träffar Tessa Harry under klassresan i London?
3. Hur gammal är Tessas lillasyster?
4. Vad heter Tessa på twitter?
5. Hur reagerar Harry när Tessa blir rånad?
6. Vad tar tjejerna med sig för presenter till Tessa på sjukhuset?
7. Varför säger Harry nej till Tessa när hon vill ha sex med honom?
8. Varför låter Tessa inte Harry köra till Holmes Chapel själv?
9. Vilka ställen besöker Harry och Tessa i Holmes Chapel?
10. Vilka skador får Harry efter bilolyckan?

Good luck och hoppas ni "deltar" :) Nästa kapitel kommer förmodligen på fredag! 


Postat av: Elsa

1. Johan och Eva
Kan inte du börja uppdatera åtminstonde 2 ggr i veckan??!?!??!?! Jag är beroende av din novell och behöver den! Klickar in här varje dag för att jag måste ha den!!! läser om senaste kapitlet om du inte uppdaterat!
När du la upp kapitel 51 märkte jag det när jag var på lektion och skrek nästan till! Signalerade till mina kompisar i klassrummet att du uppdaterat och alla fick typ ett lyckorus haha ;)

2012-09-06 @ 16:09:03
Postat av: a

9. för han inte har nått körkort!
vart bor du? :)

2012-09-06 @ 20:58:33
Postat av: a

haha ojdå, skulle vara svaret på fråga åtta men tror du förstod det... :)
btw, älskar din novell!

2012-09-06 @ 20:59:17
Postat av: aaa

4. Tessa heter @tessamelin på twitter!
Frågan: Som du slrev skulle du kunna lägga upp en bild på dig själv :)??

2012-09-07 @ 19:24:18
Postat av: Nada

9. För han har inte körkort.
Har du några syskon? :)

2012-09-09 @ 13:03:06
Postat av: Felicia

Åhhhhh så sjukt bra!! :D

2012-09-11 @ 19:57:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0