Hat

Hej på er söta läsare! 
Tänkte bara klargöra lite saker här, som jag hoppas att de flesta av er förstår. Jag har som ni vet, innan de två senaste kapitlena inte uppdaterat på ett tag. Det är såklart eftersom att jag har skola, läxor och vänner + familj att umgås med. Fick lite negativ kritik idag på twitter där personen var lite upprörd över att jag inte uppdaterar lika ofta som jag brukar och att jag borde skriva att jag ska "ta paus" då jag inte ska uppdatera på ett tag. Tänkte då klargöra för er så att alla förstår att jag inte har något schema för kapitlena. Jag skriver när jag har tid, och lägger upp oftast precis då jag skrivit klart. Jag har inte ett mål av att skriva ett eller två kapitel i veckan, jag skriver helt enkelt när mina läxor är klara och när jag känner för det helt enkelt (då det bara är en hobby). Jag hoppas att resten av er inte blir sura över detta och att ni förstår att jag har andra saker att göra också. Vi får se om det kommer upp ett till kapitel i helgen eller om det blir senare än så, jag vet faktiskt inte! Hoppas ni gillar de två senaste kapitlena i alla fall. PUSS! <3
Tycker dock att detta är lite överdrivet och onödigt. Du behöver inte stödja dina egna åsikter för att göra dem relevanta. Lägg märke till IP-adressen.


Postat av: Fia

PINSAM BRUD!! Du, Laura eller Nathalie eller vad du heter, nästa gång du ska först "hata" och sen hålla med dig själv. Byt dator. Bara som ett litet tips. xoxo

2012-09-28 @ 17:38:01
URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tycker bara att det är lite synd att det finns personer som håller med....

2012-09-28 @ 18:10:51
Postat av: anniieee

haha herregud va töntigt att snacka med sig själv sådär. Tycker att din fanfic är grym och du upptaderar när du kan! :D

2012-09-28 @ 18:16:03
URL: http://aanniiebystrom.blogg.se/
Postat av: Nada

Haha man stödjer sig själv, med ett annat namn, LOL. Men ska jag vara ärlig så ska du skriva när DU tycket att det PASSAR. Aldrig, att någon ska tvinga eller bli sur, du har ett liv så jag blir aldrig upprörd för jag vet att du tar den tiden du tycker det passar för dem som tar åt sig för att någon inte skriver i tid kan ta det och köra upp det i röven. Du har ett liv, vafan man ska använda den och inte sitta framför datorn hela tiden. Ta inte åt dig Ebba!

2012-09-28 @ 21:52:52
Postat av: Angie

Hahahah åh herregud vad pinsam! Helt rätt av dig iaf! Jag tycker inte att du har tappat något alls, bara blivit bättre!

2012-09-28 @ 22:03:24
URL: http://anotheronedfic.blogg.se
Postat av: Julia Nilsson

Fyfan, vilka människor som kan skriva sånt där och kan hålla med om sånt här. Skriv själva människor, medan ni har skola, plugg och fritid där ni vill göra annat!

Du ska bara veta att det här är den bästa novellen jag har läst och kommer alltid att vara än vad du skriver i novellen. Jag älskar verkligen att dom försöker bli tillsammans igen. LYCKLIG. Du behöver verkligen inte skriva att du tar en paus, du skriver underbart och du jag förstår hur stressigt det är just nu med skolan och allt. Du är bäst!!! :D

2012-09-28 @ 22:32:45
Postat av: Hahaha galna Julia Nilsson igen. hahah

Haha det är ju fan samma person, basted. 26 minuter sedan och sedan 29 minuter sedan. HHAHAHAHA så himla pinsam, du borde fan skämmas. Skriv själv mer än ett kapitel på 2 veckor och ha massor att göra!

2012-09-28 @ 22:35:04
Postat av: Anonym

Okej pinsamt tänker jag!!!......hahaha

2012-09-28 @ 22:38:29
Postat av: Anonym

jag tycker att du är super duktig som gör så gott du kan förtår om det tar lång tid för din kapitlerna är grymma så fortsätt så oavsett dåliga komentarer :)

2012-09-30 @ 00:51:17
Postat av: natts

lyssna inte på dom!!
och jag har skapat en novellblogg om 1d också och jag lovar vi försöker inte kopiera dig så snälla läs våran blogg men såklart är den inte lika bra som din! <3
Kämpa på

2012-10-01 @ 16:00:32
URL: http://takenhearts.blogg.se
Postat av: natts

Tack så jättemycket för att du tittade in på våran blogg!! <3 lycka till med alla kapitel och bry dig inte om ngn säger något taskigt! :)
b

2012-10-01 @ 21:54:47
URL: http://takenhearts.blogg.se
Postat av: Anonym

snälla kan du skriva 1 del har saknat din novell :) <3

2012-10-07 @ 16:12:49
Postat av: Lova

Snälla kan du skriva nästa kapitel snart? :(

2012-10-19 @ 14:55:18
Postat av: Nada

Kan du inte skriva?? SNÄLLAAAAAAAAAAAAAA

2012-10-19 @ 16:43:00
Postat av: Matilda

Sitter här i USA och är sä taggad på en fortsättning! När kommer den???? :)))) love it so much, keep going!

2012-10-20 @ 07:26:53
Postat av: Natts

Hej, snälla kan du lägga ut ett nytt kapitel eller i alla fall säga att du har en blogg paus, varje gång jag tittar in på din blogg blir jag så ledsen för att det nte ha kommit ett myt kap.. Och varje gång det har kommit ett nytt kap skiter jag i att vara social, snälla nytt kap? <3 :)

2012-10-23 @ 19:51:11

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0