The Center of Attention - Kapitel 35

Previous: Självklart är det fler fans som hatar mig än som gillar mig, men de få som faktiskt är mogna nog att acceptera att killarna kommer ha flickvänner i sitt liv respekterar jag som tusan. Även om jag faktiskt.. vant mig lite att få hat dagligen, fast de inte har någon aning om vem jag är… så är jag fortfarande orolig. Killarna har redan tusentals fans, och de har inte ens släppt sin skiva än. Om de blir större… vad händer då?


”I was thinking we could go home tomorrow” säger Harry på lördagsmorgonen i dörröppningen till badrummet med tandborsten i munnen ”I mean Sunday’s a good day, right?”
Jag nickar mot honom med ett leende ifrån sängen och sträcker på mig. Jag har inte orkat gå upp än utan ligger fortfarande med kroppen utspridd över sängen.
”Don't your mum have work on Monday?”
Harry försvinner in i badrummet och jag hör honom spotta i handfatet.
”She’ll take the day off, she always do when I come home”
”What about your sister?” ropar jag och fingrar med täcket.
”What about her” säger han och jag kan nästan se framför mig hur han flinar där inne. Jag himlar med ögonen.
”Will she be there?”
”Nah, don’t think so” säger han och ställer sig i dörröppningen igen ”she's got school”. Plötsligt sätter han igång en liten apparat och börjar dra den lätt mot låret. WTF
”What are you doing?” säger jag och sätter mig upp med rynkad panna. Han ser upp på mig och gör en min.
”Shaving my thighs”
”What? Why!?” säger jag och ser på honom som om han vore dum i huvudet.
”I'm just trimming it. I don’t like having too much hair”
Jag försöker hålla mig från att börja skratta och kryper fram lite i sängen och sätter mig på kanten.
”Don’t you think that’s kinda gay?” säger jag och flinar stort. Han ser upp på mig med en min som säger ’Oh, no you didn’t’.
”Shut up” säger han surt och fortsätter, jag skrattar, hoppar ur sängen och kramar om honom från sidan.
”It’s totally okey if you are gay babe”
Han skrattar och reser sig upp.
”If I’m gay then you must be a man” han verkar stolt över sin kommentar och jag ser på honom med samma flin som förut.
”Maybe I am”
”You’re not” säger han och ler stort.
”Oh yeah? How do you know?” säger jag och ställer mig närmare.
”Because I’ve seen you” säger han och blinkar innan han biter sig i läppen.
Åh Harry… såklart.
”Okey, well maybe you’re just not out of the closet yet…” säger jag och suckar.
”HAH! I win” säger han och återgår till sin rakning.
”Whatever” säger jag och börjar röra mig mot köket för att göra frukost ”It’s still gay to shave your thighs!” Jag hör honom skratta när jag går ut genom dörren.

Två timmar senare står jag i kön på ett fik med både Eleanor och Becca. Eftersom att de träffades förut också kunde jag lika gärna bjuda med Becca. Jag menar, hon måste ju tröttna på Nialler någon gång, hah!
”What do you guys want?” frågar Eleanor som står längst fram i kön och ser på oss.
”Uhm, I don’t know” säger jag och ser ut över… berget av bakelser som finns överallt. Oh my, inte så konstigt att engelsmän har dåliga tänder. Socker, socker, socker. Jag hittar en liten morotskaka i ett hörn som inte ser så hemsk ut. Och i hemsk menar jag full av socker och sådant som gör en tjock. Förmodligen har den det ändå, men jag känner mig ändå stolt som tar något med ”morot” i.
”I think I’ll taket that.. uhm, carrot cake?” säger jag och ser frågande på Eleanor. Jag har faktiskt ingen aning om det heter så eller inte. Hon ser på den och skrattar.
”That’s right, carrot cake” hon tar den och ställer den på vår gemensamma bricka, sedan ler hon stort och ser på mig "If you ever wanna give Louis something nice, you should give him some carrots, he loves them"
"Really?" säger jag och höjer på ögonbrynen. Jag har aldrig hört talas om någon som älskar morötter. Varför liksom? De smakar vatten och jord typ. 
"Yeah" säger hon och släpper ut ett litet skratt. 
”Uhm, I’ll take one of those” säger Becca och pekar på en vanlig kanelbulle.
”One cinnamon bun for yooou” säger Eleanor och lägger en på brickan med ett leende.
”That’s what they’re called, really?” säger Becca och spärrar upp ögonen. Eleanor nickar.
"Cinnamon buns or cinnamon rolls"
”What a name…”
”What do you call them?” frågar Eleanor och ser på oss.
”Kanelbulle” säger jag, Eleanor skrattar.
”That’s quite a name too”

”So you’re a model right?” frågar Rebecca när vi satt oss vid ett bord inne på cafét.
Eleanor skrattar och skakar på huvudet.
"No, not really. I've worked at Hollister but I don't know how fans made it into that I'm a model"
”Oh” säger Becca och ler "You could be a model though"
"Thanks" säger hon och ler gulligt "I guess it would be kinda fun, but right now there's so much with school that I don't think I'd have time for it"
”What do you study?” frågar vi båda i mun på varandra. Vi skrattar.
”Well, believe it or not” börjar hon och dricker lite ut av sitt kaffe ”Politics and sociology”
”Really?” säger jag och ser förvånat på henne ”Sorry but, you don’t look like the type”
Eleanor skrattar.
”I know, that’s why I said believe it or not! Louis said the same thing. I don’t know, it’s kind of interesting if you really get into it.”
”Where do you go to school?” frågar Becca
”Manchester University” svarar hon och ler.
Vad intressant egentligen, snygg OCH smart? Jag trodde man var antingen snygg ELLER smart. Undantag för mig dock då jag är inget utav det. Jag förstår verkligen varför Louis är helt tagen av henne. Vi sitter och pratar ett bra tag där på cafét. Både jag och Rebecca berättar om våra liv och vad vi gör hemma i Sverige. Eleanor är verkligen jättetrevlig. När vi fikat klart går vi runt och shoppar lite, Eleanor visar sina favoritbutiker och det visar sig att hon har en otrolig klädstil också. Jag är nästan avis på henne alltså. Hon hjälper mig att hitta tre fina tröjor som jag köper utan att tveka. Runt halv fem, då det börjar bli för kyligt för de kläderna vi har på oss bestämmer vi oss för att säga hejdå och dra hem, vi ska dock försöka ses en gång till och ta en fika innan jag åker hem, annars får det bli någon annan gång. Jag säger också hejdå till Rebecca i hallen och hon drar in till sig och Niall. Jag fortsätter såklart in till Harry. Han sitter i soffan då jag kommer och tittar på tv.
”Hey” säger jag och stänger dörren efter mig.
”Hey babe!” säger han och lyser upp när han ser mig ”had a good time?”
”Yeah, Eleanor is really nice! I really get why Lou likes her”
Harry tar ner fötterna från soffbordet och sätter sig rakt.
”I was the one who introduced them to each other you know”
Jag stannar upp med att försöka ta av mig skorna. Eleanor sa aldrig det!
”Really?” säger jag och ler ”so you knew Eleanor before Louis did?”
”Yeah” säger han och ställer sig upp och börjar gå mot mig ”She was one of my friends friends” han kommer upp till mig och ger mig en kyss. Jag ler mot hans läppar och kysser tillbaka. ”I missed you”
”I missed you too” säger jag och ler. Han är för söt. Han går vidare in till köket och fram till kylskåpet där han tar fram en öl. ”You want one?” säger han och viftar med den i luften. Äh varför inte.
”Sure” svarar jag och kastar mig ner i soffan. Jag stönar högt, gud så skönt. Harry är strax bredvid mig i soffan och räcker mig ölen.
"So anyways, I invited them to this party and Lou was there. I had only met Eleanor once or twice before but, I take the cred for them meeting anyway"
"Aww, that's so cool. And now they're almost together" säger jag och tänker på hur gulliga de är tillsammans.
"Yeah" säger Harry och skrattar "almost"
"They will be soon enough" säger jag med ett leende och ser på honom. Jag har sådan tur att jag har honom alltså. Harry nickar lite.
”My feet are killing me!” stönar jag sedan ut och sträcker lite på tårna ”here give me a foot massage” jag slänger upp föterna i ansiktet på honom och han gör en min.
”Eww no!”
”Come on pleeease” säger jag och viftar med dem ännu mer i ansiktet på honom. Han stånkar till och försöker trycka bort dom.
”No!! They’re smelly!”
”No they’re not! Come on!”
Han stönar överdrivet högt och slutar äntligen kämpa emot. Jag ler nöjt för mig själv när han börjar massera dom. Han har en min på ansiktet hela tiden som visar att han är super äcklad.
”Hey, my feet are a part of me too you know, you have to accept them just as much” säger jag och typ dör av den härliga känslan i mina fötter.
”Well, it’s hard enough to accept you as it is, and now these!”
Jag gapar stort och stirrar på honom.
”Jerk” säger jag och slår till honom på armen och han skrattar. När han lugnat ner sig ler han stort och vågar sig på att pussa ovansidan av ena foten.
”Just kidding, you’re perfect”
Jag putar med underläppen och ser på honom med stora ögon.
”My feet too?”
”Yes” säger han och himlar med ögonen ”even your feet”
Jag ligger där ett tag och låter honom hålla på med mina fötter, ljudet av TV:n och att bara ligga och titta på honom gör mig så lycklig. Det finns ingen annan stans på jorden jag skulle vilja vara just nu än här med Harry. Han märker knappt att jag tittar på honom då han bara ser TV-programmet han tittar på, ibland kan han dock se ner på mina fötter och bita sig lite i läppen av koncentration. Hur perfekt är han inte? Det där lockiga mjuka håret som har samma effekt som typ.. knappar har på mig. Om det finns en knapp vill man ju trycka på den.. eller hur? Jag kanske låter hur knäpp som helst, förmodligen. Men det är något med det där håret som bara får mig att vilja röra det… skaka om det. Haha. Plötsligt ser han på mig med det där leendet. Det där underbara.. vita leendet. Och det brister för mig. På någon halv sekund har jag förflyttat mig från liggande ställning i soffan till att sitta på honom, med benen på var sin sida om honom. Han hinner knappt reagera innan mina läppar är tryckta mot hans. Jag vet inte vad som händer med mig, jag vet inte hur jag ska förklara det. Men jag behöver honom nära, NU. Det tar inte lång tid innan Harry hakar på och kysser mig häftigt tillbaka. Jag drar mina händer igenom hans hår och stönar smått mot hans läppar. Jag kan inte stoppa mig själv, jag skulle inte ens bry mig om Louis kom in just nu. Jag känner hur Harrys händer glider upp och ner över min rygg vilket gör att jag ryser över hela kroppen. Vi fortsätter kyssas och mina händer letar sig ner till sömmen på hans tröja och jag börjar långsamt dra av den. Det verkar inte vara några problem för honom och några sekunder senare drar han den över huvudet och kastar den på golvet. Han gör samma sak med mig och snart ligger min tröja bredvid hans i en liten hög på golvet. Mina händer glider upp och ner över hans bröst samtidigt som vi kysser varandra, och jag känner hur snabbt hans hjärta slår. Jag vågar mig till slut ner till hans byxor och knäpper upp första knappen. Jag hinner dock inte fortsätta då han börjar knäppa upp mina shorts. Jag reser mig snabbt och glider ur dem innan jag sätter mig på honom igen med bara mina trosor på och börjar kyssa honom igen. Händerna återgår till hans byxor och jag drar ner dragkedjan. Då slutar han plötsligt kyssa mig och andas häftigt.
”You sure?”
Jag andas lika häftigt jag och stannar upp och ser på honom. Hans hår är rufsigt, hans ögon är mörka av lust och hans läppar är röda av allt kyssande. Han är sexigare än någonsin. Jag är mer än säker. Jag nickar snabbt och ler mot honom. Jag ser hur hans ögon glider ner mot mina läppar och han ler sexigt innan han börjar kyssa mig igen. Snabbare än förut denna gången, om det nu är möjligt.
”I think” börjar han säga mellan kyssarna ”that we should” ett stön slipper ut genom hans läppar ”move though”. Jag förstår vad han menar och ska precis bryta mig ifrån honom då jag känner hur hans händer tar ett fast tag om mina lår och hur han reser sig upp. Jag spärrar snabbt upp ögonen och tar tag i hans nacke. Wow! Det här var jag inte beredd på. Han bär mig över rummet mot hans rum och jag skrattar.
”I thought this only happened in movies”
Harry skrattar och jag slår mina ben runt om honom så att det ska bli lättare för honom. Jag börjar lätt kyssa honom igen, både på munnen och på halsen, och jag känner hur han ryser till. Några sekunder senare ligger jag på sängen med honom över mig och mina händer han letat sig ner till hans byxor ännu än gång. Och den här gången knäpper jag upp dem helt. Han drar snabbt av sig dom och börjar nu kyssa mig uppifrån och ner. Först på läpparna… sen på halsen.. vidare till nyckelbenet… och sist magen… till slut är han nere vid mina trosor och han drar av dem samtidigt som han biter sig i läppen. Snart ligger de också på golvet, och han återgår till mig. Han kysser mig långsamt ner för mina lår, tills han kommer till det stället jag verkligen vill ha honom på. Jag ryser till av hans beröring och kan inte alls förstå hur jag kunde skämmas förut, han kan få se mig hur många gånger han vill bara han fortsätter göra... sådär… min andning blir häftigare och jag stönar lätt. När han kryper upp på mig igen en stund senare kan jag inte vänta längre, utan tar tag i hans armar, och ser honom djupt i ögonen. Harry ler nöjt mot mig innan han lutar sig ner mot nattuksbordet och tar fram en silvrig liten förpackning. Jag ser hungrigt på honom samtidigt som han fixar med den. Jag är redo nu.

Ja... jag skäms ihjäl. Jag fattar knappt vad jag skrivit haha! Tog otroligt mycket kraft att skriva det här ska jag säga er. Hoppas ni "gillar" det i alla fall. Och glöm inte att säga vad ni tycker! Nu ska jag gå och dö av pinsamhet.


RSS 2.0