Svar på fråga!

En Natts, eller Natta förmodligen (?) frågade i inlägget under om jag någonsin träffat killarna, nu eller när de var okända. Och jag kan säga att nej det har jag inte! Varken som kända eller okända, jag har sett dem från några meters avstånd ett par gånger, men jag har aldrig pratat med dem eller något sådant. 
Hon frågade också hur många kapitel det kommer bli och det har jag aboslut ingen aning om, jag skriver på lite bara så får vi se hur långt det går helt enkelt :)

Tack för att ni läser & kommenterar allihopa, betyder jättemycket för mig ♥
Och förlåt för att inget kapitel kom upp idag, känner fortfarande att kapitlet är lite ofärdigt, men ska verkligen försöka få ut det imorgon (eller idag då eftersom att klockan är halv två på natten). Tack igen! Och glöm inte att försöka sprida vidare bloggen så fler läser! :)


Postat av: Messia

Din blogg äger verkligen, bli inte stressad för vi fattar att du har ett liv utanför datorn, vi ska vara glada över att vi får ett kapitel om dagen, och du är verkligen grym ! :) x x

2012-05-26 @ 11:48:49
Postat av: Natts

Tack att du svarade på mina frågor och även fast du inte har träffat de är novellen ändå jättebra!! :)

2012-05-26 @ 12:06:29
Postat av: Lola J

skitbra är du, ta din tid fast maybe hurry hahaha dör här :P

2012-05-26 @ 17:25:45
Postat av: Laura

Aa :) kan inte vänta tills nästa kapitel kommer! När kommer de att göra... när de är nyktra? :P

2012-05-26 @ 21:56:55
Postat av: janinna

jättebra är du :) längtar till nästa hoppas det kommer lite mer romantiska scener :)

2012-05-26 @ 23:59:03
Postat av: Anonym

längtar tills nästa del, vad kommer hända?

2012-05-27 @ 01:15:31

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0