Frågor, frågor, frågor

Hej på er söta läsare! 
Har fått två nya frågor som jag tänkte svara på. Vi kan börja ha en liten grej att jag svarar på de frågorna jag får någon dag varje vecka om det kommer några. Så slipper vi massor av inlägg som bara är svar på frågor. Men första frågan jag fick var från Clara som frågar om Tessa (huvudpersonen) är blond eller brunett. Jag har skrivit det tidigare i novellen, men hon är i alla fall blond! Eftersom att du kommenterade i förra kapitlet då det både finns blondiner och en brunett på bilden kanske det blev lite förvirrande. Men jag brukar skriva bokstäver framför ansiktet på personerna i bilderna så man vet vem det är men ändå kan föreställa sig ansiktet själv. Och brunetten i förra kapitlet behövde ingen bokstav då det är Louis riktiga flickvän Eleanor! :)
Sen fick jag en fråga från någon anonym (haha!) som frågar hur gammal jag är. Jag är sexton, fyller sjutton. Alltså född 1995. 

Ska försöka skriva lite på det nya kapitlet ikväll. Tack för att ni läser och kommenterar! ♥


Postat av: Mia

Bra att du svara på frågorna så här :) och när kommer nästa kapitel? Kan inte vänta tills de du vet har det där när de är nyktra lol!

2012-05-29 @ 21:44:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0