Fråga till er läsare!

Hej på er, tyvärr inget kapitel som kommer upp nu utan en fråga till er! Kan lova er ett kapitel till imorgon om ni bara svarar på min fråga. Har fastnat lite nämligen. Vill ni att novellen ska vara barnvänlig? Alltså vissa scener om ni förstår vad jag menar. För jag kommer själv tycka att det kommer vara otroligt svårt och jobbigt att skriva sådana detaljer och sen lägga upp i onödan om ingen ens kommer uppskatta dem eller vill ha dem. Dessutom vet jag inte riktigt vilka åldrar ni är i, jag vet att min kusin läser detta och hon är ju ganska ung menar jag. 

ALLTSÅ, ska 15 och yngre kunna läsa eller ska det finnas material för 15+? 
Om ni fortfarande inte förstår vad jag menar kan ni kommentera! ♥


Postat av: Nathalie

Jag tycker du ska fortsätta som du har gjortN det är ju jätte bra! De har ju redan haft,.. Du vet vad och du detaljerar ju att vart man kysser osv! Fortsätt som du för! Jag tycker 12 åringar kan läsa detta, nu för tiden vet de ju redan ganska mycket om sex... :P men fortsätt! Jätte bra! Du behöver nog inte ta barnvänligt ;) vill vet vad som händer nu i nästa kapitel! Kommer de du vet ha det igen men inte vara fulla denna gången? ;) fortsätt! Super bra! :D

2012-05-24 @ 22:31:57
Postat av: Anonym

Håller med kommentaren där uppe sen tror jag att inte så många unga väldigt unga läser denna sÅ jag tycker att du ska fortsätta sl. Du har gjort ;)

2012-05-24 @ 23:15:20
Postat av: Anonym

Håller också med :D

2012-05-25 @ 08:45:03
Postat av: Anonym

jag håller också med, den första kommentaren ;)

2012-05-25 @ 09:02:18
Postat av: Lova

Håller med första kommentaren! :) Det måste inte vara så himla barnvänligt tycker jag :) skriv som du tycker är bra! du äger verkligen! love your skills! ;) haha xx

2012-05-25 @ 10:34:35
Postat av: Anonym

håller absolut med den första kommentaren, ta inte för mycket barnvänligt & kanske en blandning av 15+ ! Supergrym är du! :)

2012-05-25 @ 11:57:25
Postat av: Anonym

Håller med!!

2012-05-25 @ 12:02:56
Postat av: Anonym

Håller med!!!!!!!

2012-05-25 @ 12:05:16
Postat av: natts

Heej

jag undrar om du har träffat de på riktigt, jo jag tror att du har det men inte när dom var kända för då skulle dom åka i varsin såndär grej i London Eye..

P.S den är superbra jag va uppe hela natten och sen s tog den slut.. :(

Hur många kapitel kommer det bli??

2012-05-26 @ 00:08:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0