Bloglovin'

Jag fick en kommentar på inlägget under om bloglovin'! Och jag kan säga er redan nu att jag har noll koll på hur det funkar, jag har försökt göra ett konto nuoch sådär och koppla det till bloggen, men jag ha ingen aning om det funkar än eller om jag har gjort rätt. Men jag skulle klistra in det här i ett inlägg i alla fall.
 
Följ min blogg med Bloglovin
 
Hoppas det funkar! Kram på er!


Postat av: Nathalie

När kommer nästa kapitel? :D

Svar: Det kommer upp så fort jag har internet på datorn, just nu har jag bara internet på mobilen och ipaden. Men följ @tcoaupdate på twitter istället, där kommer all info upp om när kapitel kommer/har kommit upp. :)x
thecenterofattention.blogg.se

2012-07-20 @ 12:51:33
Postat av: Amanda

När kommer nästa kapitel? :D

2012-07-22 @ 14:35:20
Postat av: Nada

du ägeeeeeeer, kvinna bli författare, är så himla seriös !

2012-07-26 @ 00:00:54
Postat av: Laura

När kommer nästa kapitel??????!!!!!!!! Kan inte vänta!!!

2012-08-03 @ 19:00:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0