The Center of Attention - Kapitel 60

Previous: ”I’m not in a bad mood, I just don’t like being all alone” säger jag och putar med underläppen. Båda putar tillbaka. ”We have to go, well, I have to go. But if you girls stay he’s gonna know somethings up” säger Niall och rycker på axlarna. 
”Fine…” säger jag tjurigt och lutar mig bakåt i soffan. ”But you better give me something to eat while you’re gone”
”No problem” skrattar Niall och reser sig upp ”what do you want?”


Jag vaknar av att Rebecca kommer in och hoppar på sängen nästa morgon. Det ända jag vill är att sova vidare och försöker ignorera att hon är där, men hon fortsätter hoppa. Jag hade jättesvårt svårt att sova inatt. Jag gick faktiskt och la mig tidigt, runt tio eller något så jag skulle kunna få min sömn till idag. Men klockan halv tre vaknar jag av att Niall och Becca ragglar in i lägenheten. De hade tydligen kul efter konserten och hade väldigt svårt att hålla tyst när de kom tillbaka. Mycket fniss, snubbel och ja… annat. Jag kunde i alla fall inte somna om på direkten och är därför ganska trött. Hur hon är pigg är ett mysterium.
”Upp och hoppa! Idag ska du träffa Harry!” säger hon och sätter sig på mig. Jag ler för mig själv mot kudden. Äntligen. Jag ser trött upp mot henne.
”Vad är klockan?”
”Tio” säger hon och hoppar av ”men vi har mycket att göra idag!”
”Som vad?” säger jag och räkar i huvudet hur många timmar det är kvar tills jag kommer få träffa Harry. Förmodligen tio-elva timmar… suck.
”Som att hämta upp tårtan vi ska använda… du ska till frisören och sminkösen och allt det där med”
”Va? Varför måste jag det?”
”Du vill väl se ditt bästa ut ikväll” säger hon glatt. Jag himlar med ögonen och flinar.
”Vadå ser jag inte fantastisk ut redan?”
Hon skrattar och ser på mitt fågelbo till hår och mitt osminkade övertrötta ansikte.
”Jo du ser ut som en modell” säger hon sarkastiskt innan hon går mot dörren.
”Men vad ska du göra då?” frågar jag och sätter mig upp ”om du inte följer med går jag inte!”
”Hade hoppats på att du skulle säga så, klart jag följer med!” säger hon gulligt innan hon går ut genom dörren ”gå upp nu, vi gör frukost!”
Jag sitter kvar en stund i sängen och bara stirrar, då inser jag faktiskt att det är Harry’s födelsedag idag. Jag tar genast upp mobilen och skriver ett sms.

HAPPY BI… you have to call me to hear the rest, love u! call me call me call me! x

Jag bryr mig inte om att klä på mig innan frukosten och går ut i bara den lilla pyjamasen jag köpte för ett tag sen. Precis som hon sa, står de i köket tillsammans och gör frukost. Radion är på och de dansar omkring med pannor och tallrikar. Herregud…
”Mornin’” säger Niall och skrapar ner något som ser ut som äggröra på tre tallrikar ”did you sleep well?”
Jag nickar trött och ställer mig en bit ifrån, innan jag ger dem en skum blick.
”How is it possible that you’re so… so… alive” – Ja jag vet att min engelska inte är den bästa men det är ju sant! Niall skrattar.
”I’m always perky in the morning” han räcker mig en tallrik ”but I had to give Becca here two cups of coffee before she even noticed that she was out of bed”
Rebecca skrattar generat och slår lätt till honom på armen, innan hon också får en tallrik av honom och vi går och sätter oss vid bordet. Jag skrattar också åt det Niall sa och tänker tillbaka på alla gånger jag har fått gå ner och brygga kaffe till henne, jag som inte ens dricker kaffe själv särskilt ofta. Niall sätter sig bredvid oss med sin dubbelt så stora portion med frukost. Vissa saker som finns på hans tallrik vet jag inte ens vad det är.
”So did you have fun last night?” frågar jag och tar en tugga. Båda nickar samtidigt som de äter.
”The concert was amazing!” säger Becca och spärrar upp ögonen. ”The fans went crazy, I had to cover my ears almost the whole time”
”Were you backstage or..?”
”No, we got to stand like right next to the stage, girls even recognized us from there and screamed for pictures and stuff, it was crazy”
Jag nickar och tar en till tugga. Börjar nästan bli lite orolig över hur det kommer bli när jag träffar fansen. Kommer det vara roligt eller läskigt? Det är sjukt hur de kan skrika efter oss bara för att vi är tillsammans med killarna.
”I heart about the airport” säger Niall och fnissar med mat i munnen, jag flinar och himlar med ögonen. Jag visste att killarna skulle tycka det var roligt.
”I love how you had to cover up and get them distracted before passing through”
”Yeah… it was something different” säger jag och skrattar till. Trodde aldrig att vi skulle ha fans väntandes på oss vid flygplatsen. Det är sjukt.
”I still don’t get why you didn’t just call us”
”We didn’t want to disturb you, you were working” säger Becca ”and we handled it, right?”
”Yeah but you could’ve gotten hurt”
Jag ler. Han bryr sig verkligen om oss… om henne. Niall är en fin kille.
”They were really nice and calm…” säger Rebecca och ler envist mot honom.
”Yep, until they started chasing you!” säger jag och skrattar. Rebecca ser på mig med en blick som att jag inte ska nämna det. Hon kanske vill Niall att tro att hon inte alls var rädd och att det inte var farligt alls.
”They chased after you!?”
”Noo, not like that!” säger Becca och tar en tugga till ”when Mr. J came they just followed us and wanted pictures”
”Mr. J?” säger han och skrattar ”noo, don’t tell me Johnny asked you to call him that too?”
Jag skrattar. Det är precis det han gjorde. På vägen hit till London började han snacka om att några fans inte kunde hans namn någon gång och  började kalla honom för Mr. J. Han tyckte det lät coolt så han har hållit fast vid det sen dess. Niall kan inte sluta skratta när vi berättar och lägger huvudet i handen.
”He’s so lame…” säger han och suckar.
”No he’s cute!” säger jag och skrattar. Okej inte söt på det sättet. Men han är precis som Paul. En stor, läskig man med ett stort, fjantigt hjärta. Man tror att de ska vara värsta statyerna men de är så otroligt snälla.

En timme senare har vi gjort i ordning oss för att åka iväg. Jag har bara satt på mig ett linne, en skön mörkgrå kofta och ett par jeans då det är både kallt och trist ute idag. Dock är det inte särskilt mycket snö kvar här i London vilket jag älskar. Jag är trött på snö. Jag står i hallen och sätter upp håret i en bulle då både Becca och Niall kommer för att sätta på sig ytterkläder. De har gått på lite samma mysiga stil som jag, Niall har på sig ett par svarta byxor, en vit t-shirt och en grå hoodie. I hallen sätter han på sig en svart jacka och grå mössa till också. Han ser urgullig ut. Rebecca har på sig på sig en vit t-shirt hon med, förmodligen Nialls, fast med två rödorangea hjärtan på med ögon, en stor och en liten. Till det har hon ett par svarta jeans och en grå hoodie. Det är nästan så att de matchar haha. Vi båda sätter på oss våra stora vinterjackor, skor och halsdukar, sedan följer vi Niall ner i garaget. Vi är nästan hundra procent säkra på att Harry fortfarande sover, men vi småspringer ändå igenom korridoren.
Vi bestämmer oss för att ta killarnas gemensamma, stora, svarta bil med tonade rutor så ingen ska se in och jag tvingar Niall att visa sitt körkort för mig innan vi kör iväg, inga fler olagliga bilresor tack!

Det tar inte särskilt lång tid att åka till salongen, då killarna redan bor i centrala London. Vi svänger först förbi McDonalds dock och köper med oss mat. Härligt att sitta och äta på salongen… där man ska bli vacker så sitter vi och tjockar oss. Tur att ingen annan kommer vara där. De har lyckats stänga salongen under tiden då vi är där så inga ska komma in och störa, vilket känns härligt. Jag har aldrig blivit fixad av någon förut om man inte räknar med mina kompisar, och att vara helt ensam med Becca på en salong är värsta lyxen. Det ska bli kul. Vi glömde bort att fråga Saga och Jossan om de ville följa med, men de är så fina redan så det spelar nog ingen roll… hoppas jag.

Vi stannar på gatan och Niall kysser Becca som sitter i framsätet bredvid.
”See you later okey”
”Yeah” säger hon och tar tag i sin väska. Jag stannar upp med säkerhetsbältet i handen.
”Wait you’re not coming with us?”
”No, I have to go get the cake and leave it at the club before our interview”
”You’re working today? But it’s his birthday!”
”We work almost every day” säger han och flinar samtidigt som han rycker på axlarna ”but it’s just an interview, that’s nothing”
Jobba på sin födelsedag, låter kul……
”We usually just play around anyway” fortsätter han med ett skratt. Jag nickar med ett leende.
”So are you picking us up later?” frågar jag och släpper till slut bältet och tar tag i min väska.
”Yeah, just call me when you’re done, I have to get something to wear tonight after anyway”
”You have enough clothes as it is” säger Becca och skrattar.
”but I don’t have a suit that fits!”
”Ohh fancy” säger jag och flinar.
”Hey, I look good in a suit” säger han och flinar tillbaka.
”Yes you do” säger Becca och öppnar bilen ”I’ll call you when we’re done”
Han nickar.
”Bye, have fun”
”Thanks for the ride Nialler!” säger jag och börjar klättra ur bilen. ”Bye”
Becca kysser honom en sista gång innan hon också hoppar ut och smäller igen dörren efter sig.
”Let’s go!”

Frisörskorna/Sminköserna heter Ava och Lisette och är systrar i tjugo årsåldern. Ava klipper mig och Lisette klipper Becca. De är verkligen jättetrevliga och säger att både Eleanor och Danielle har varit och klippt sig och blivit sminkade här förut flera gånger. Det gör mig jätteivrig. De båda är ju jättefina och då kanske jag har en chans att se hälften så fin ut i alla fall! Ava gillar redan längden på mitt hår och klipper bara topparna lite, sedan gör hon lite olika ljusare och mörkare slingor i håret. De tar ett tag men som tur var har både jag och Becca våra iPhones och sällskap, så vi har i alla fall kul. Plötsligt ringer min mobil när vi är mitt i att locka mitt hår. När jag ser att det är Harry får jag panik då jag inser vart jag är och säger snabbt åt dem att dem att vara tysta. Som tur var pratade vi om min överraskning tidigare så de förstår precis.
”HAPPY BIRTHDAY!” skriker jag så fort jag svarar, och jag hör hur Harry skrattar i andra änden.
”Thanks babe, sorry for calling this late but I kind of overslept and had to run out”
”I'm not surprised! Becca told me about last night”
Han skrattar igen och harklar sig.
”Did she tell you everything?”
”If she told me everything?” säger jag högt och ser frågande på Becca, hon tänker till men rycker sedan på axlarna ”that depends on what everything is” fortsätter jag och skrattar.
”If I didn’t dream it… I remember getting really shitfaced and crying over you not being there”
Jag skrattar högt. GRÄT HAN?
”You cried??” skrattar jag ut och jag kan se hur Rebecca plötsligt minns och sätter händerna för munnen så att hon inte skrattar rakt ut.
”Don’t laugh!” säger han gnälligt och skrattar ”I was just really sad about you not being there”
”Aww” säger jag och försöker lugna ner mig ”that’s so sweet”
”I want you to be here!” säger han högt och tydligt. Jag ser mig själv i spegeln, hur allt fler lockar bildas i mitt hår av Ava. Jag ler lite.
”I want to be there too…” säger jag och Becca putar med underläppen mot mig. ”But I’ll skype you guys tonight and stuff, I promise”
”You better” säger han och suckar ”but uhm.. I have to go now, we’re doing an interview in five minutes or so”
”On your birthday!?” säger jag och försöker återskapa reaktionen Niall fick av mig. Han skrattar till mjukt. 
”It’s okey really, it’s fun”
”Yeah okay…” säger jag och ser på klockan, strax före två… redan!? ”but… have fun and I’ll call you later?”
”Yeah, love you…”
”Love you too, bye”
”Bye” säger han innan han lägger på. Jag lägger tillbaka mobilen på det lilla bordet framför mig och suckar. Jag saknar honoooom.
”That was the cutest phonecall I’ve ever heard” säger Ava och nyper till mig i axeln. Jag fnissar. Inget gulligt med det egentligen, men jag tror jag för står vad hon menar.
”Agreed” säger Lisette ”my boyfriend only wants me to leave him alone."
Hon skrattar men jag ser på henne smått allvarligt.
”Hey, he should tell you he misses you every day!”
”Yeah I know, I have to give him a smack on the fingers”
Vi fnissar till allihopa, även om jag kan se på henne att hon inte tycker det är roligt alls. Hon borde ta tag i det, om det verkligen är ett problem. Istället för att skämta om det. Men det är inte min sak att säga, jag känner henne inte.
När hon lockat håret klart på mig börjar hon fiffla med hårspännen och till slut har jag en jättefin frisyr. Jag speglar mig själv och ler. Det är verkligen jättefint.
”Ready for makeup?” frågar Ava och fifflar lite med mitt bakhår. Om jag är! Jag nickar ivrigt och följer med in till det andra rummet.

Någon timme senare är både jag och Becca klara och redo att bli upphämtade. Vi bjuder dessutom in både Ava och Lisette till Harry’s fest då vi redan känner att vi tycker mycket om dem. De skulle höra av sig i fall de inte kunde komma, men det skulle inte vara några problem. Niall hämtar upp oss utanför där han lämnade, och tappar nästan hakan när vi kommer in. Till min förvåning sitter Liam också med i baksätet, med samma min på hans ansikte.
”Oh wow!” säger Niall och ler charmigt ”you look great!”
”Thanks!” säger Becca och jag samtidigt . Sedan kysser hon honom.
”Hi Liam!!” säger jag och kramar om honom hårt. Jag har ju inte hunnit träffa honom än. Han ler stort och säger hej han med.
”How are you?” säger jag glatt och spänner fast mig när Niall gasar.
”I’m good actually! I’m excited about tonight, you?”
”Yeah I’m great, and me too… I can’t wait to surprise him”
Vi svänger in mot stan igen och vi pratar på ett tag. Vi kommer på att det förmodligen är bäst om de släpper av mig hemma innan de åker och handlar en kostym till Niall, då det är stor risk för att paparazzi upptäcker oss. Så någon kvart senare är jag uppe i Nialls lägenhet igen. Jag står ett långt tag och bara studerar mig själv i spegeln. Jag ser otrolig ut. Mitt hår och smink har aldrig varit så här fint förut. Jag tar upp bilden Ava tog på baksidan av mitt hår med min mobil och lägger upp den på twitter. Jag ser självklart till så att man inte ser var jag är någonstans.

@tessamelin: what do you think of my hair? x pic.twitter.com/h3829gjlmH…

Jag får flera svar på direkten där de antingen säger att det är jättefint eller fult. Jag följer och svarar på några stycken där jag sitter i Nialls soffa helt ensam. Det är otroligt tråkigt att jag är i London men inte kan gå någonstans… Jag sitter länge med twitter tills jag får flera tweets där de undrar om jag sett intervjuer eller inte, och så skickar de massa länkar. Jag lånar Nialls dator som ligger på soffbordet ett tag för att gå in på twitter. Självklart han han inte loggat ut och jag passar på att skriva något pinsamt från hans twitter.

@NiallOfficial: my butt is all itchy today…

Ja kalla mig omogen, men sån är jag! Jag skrattar lite åt det jag skrev och loggar ut från hans twitter för att logga in på min egen. Jag trycker upp en av länkarna jag fått, det verkar vara på intervjun från idag. De pratar lite om touren och hur det är att att spela var och varannan kväll. Niall menade verkligen allvar med att de mest skojar omkring, de skämtar, skrattar och dissar varandra under intervjun. Ibland verkar de till och med glömma att de faktiskt är mitt i en intervju och att någon pratar med dem. Till slut kommer frågan om Harry’s födelsedag, och killarna tjuter och skojar om det. Harry ler men ser inte överlycklig ut. När de blir frågade om flickvännerna och om det är kul att vi är här, ser killarna glada ut och svarar att det är jättehärligt att ha oss här. Harry försöker se oberörd ut, försöker le lite, men jag kan se rakt igenom honom. Och jag tror att fansen kan det med. Till slut verkar han inte lyssna längre när de pratar om tjejerna, utan börjar bara rulla upp ärmarna på tröjan. Frågan om mig kommer aldrig, jag antar att management har förbjudit det. Det gjorde de med Becca i början också. För att hålla fansen så ovetandes och hoppfulla som möjligt.

När jag sett klart den trycker jag upp en annan video ett fan skickat till mig som också är precis upplagd efter intervjun idag. Videon heter Meeting Harry Styles, och man kan se hur tjejen filmar en dörr som öppnas där både Zayn och Harry kommer ut. Som jag förstod skulle Zayn röka och Harry hängde på. Förstår dock inte hur han pallade, han har inget annat än sin vita t-shirt på sig. Det som är svinkallt ute. Vill nästan smsa honom och säga att han måste ha jacka på sig, men det känns lite löjligt haha. Till slut märker Harry dem, och eftersom att han inte har något annat för sig går han fram till dem. Jag ser inte hur många de är, men jag kan gissa på runt fem stycken. Jag undrar hur de har tagit sig så långt in att de står på baksidan av huset mellan ett galler och ett annat hus. Verkar väldigt trångt.
”Hi Harry!” ropar tjejen med kameran, och Harry ler snällt mot dem.
”Hello”
”Can you sign my album please?” frågar hon och sträcker fram handen igenom gallret med skivan i handen. Han säger självklart och tar emot både den och pennan. Precis när han räcker över det igen ser han in i kameran.
”You and Tessa are so cute together!” säger tjejen som håller i kameran plötsligt, och Harry ler. Han ler nästan generat. Som att det är pinsamt hur otroligt mycket den där kommentaren betydde. Jag blir helt varm inombords när hon säger det, och jag kan slå vad om att jag har exakt samma ansiktsuttryck som honom. Han säger dock inget utan fortsätter bara le under hela videon och signerar saker. Han tar några bilder och pratar någon minut till med dem tills Zayn till slut ropar att han är klar, och Harry rusar tillbaka. Zayn vinkar gulligt mot kameran innan de försvinner in igen. Så fort videon är slut inser jag hur snabbt mitt hjärta slår. Att se hur glad han blev av den kommentaren gör mig… så jävla lycklig. Jag älskar honom så otroligt mycket.

Runt sex kommer Becca och Niall tillbaka, med en fin kostym med sig. De sa att de hade letat överallt efter den ”perfekta” kostymen, som inte skriker för mycket eller är för underklädd. Och de har verkligen lyckats, den är perfekt. Jag kan knappt vänta på att se honom i den, men innan det lagar vi middag. Spagetti med köttfärssås! Niall ska såklart överdriva med mängden och det blir massor över, dock säger han att han förmodligen kommer vara hungrig när vi kommer hem och att det är bra att ha något att äta då. När vi är klara går vi för att göra oss i ordning, även om jag känner att jag skulle kunna åka i vad som helst nu när håret och sminket är över perfekt. Jag tar upp min rosa axelbandslösa klänning jag tagit med från Sverige och ler för mig själv. Jag har aldrig vågat ha på mig den på någon fest, men nu känner jag att den passar perfekt. Harry kommer tappa hakan, förhoppningsvis. Jag kråmar på mig den och ser mig själv i spegeln, inte bara får den mig att se smal ut, men också brun. Hjälp va snygg den är. Jag rättar till allt lite och tar fram skorna jag valt.
”Är du klar!?” ropar Rebecca utifrån hallen och jag ser ner på klockan. Halv åtta. Gästerna börjar komma snart.
”Ja! Men ska vi åka redan?”
”Nej men, kan jag komma in?” frågar hon och jag hör hur hon kommer närmare.
”Men självklart” säger jag och himlar med ögonen och ler. Hon ska alltid fråga om det är okej. Gå in bara! Så fort hon kommer in börjar jag gapa, hon ser OTROLIG ut. En svart klänning med små runda nitar utspridda överallt. Hon gapar precis lika stort mot mig.
”Snurra!” beordrar vi varandra samtidigt, men hon snurrar först. Det är öppen rygg på klänningen också. Wow. När hon snurrat är det min tur. Hon ler stort när jag kommer tillbaka.
”Du ser otrolig ut!”
”Men du då!?”
Verkligen. Jag kan inte komma över det. Plötsligt knackar det på dörren.
”You decent?” hör jag Niall ropa.
”Yes Niall you can come in” säger jag skrattandes tillbaka och han kommer in. Han ser… ashet ut. Jag förstår inte att jag säger det om lilla Nialler men, wow. Han kan verkligen kostymgrejen. Den passar honom som handen i handsken. Nu gapar vi båda åt honom. Han ler nöjt.
”I know, I look amazing” 
Hjälp! Att vi är på kapitel 60 redan! Trodde aldrig jag skulle skriva såhär länge! Ville egentligen ha själva "festen" på kapitel 60 men jag drifade iväg och det blev såhär! Hoppas ni gillar det i alla fall. Ni kan väl gratta novellen på 60-kapitels-dagen genom att kommentera och säga vad ni tycker om den i helhet! Vilket är ert favoritkapitel och varför? Skulle vara kul att höra! Tycker ni att jag borde börja lägga in gif-bilder då och då som nu, kan ju vara lite kul? Kram på er! 


Postat av: Jerk

Du är så underbart bäst! Jag är helt trollbunden vid den här novellen. Det är ärligt talat bland det bästa jag någonsin läst. DU borde bli författare babe.
Mina favoritkapitel är 13, 23 och 43. 13 för att det är då Harry och Tessa för första gången kysser varandra och jag vet inte, behöver jag säga mer? 23 för att jag älskar hur du beskrivit vänskapen mellan Becca och Tessa. Den dagen var en sån dag som alla skulle kunna behöva ha med sin bff. Och 43 vet jag inte vad det är som utmärker det för mig. Men det är bara ett allmänt bra kapitel om du frågar mig! Puss och hej leverpastej .xx

2012-12-06 @ 23:37:02
Postat av: Anonym

Älskar novellen! Allt med den! Hmm jag vet väl inte riktigt om jag har något favoritkapitel, men gillar de med Harry och Tessa tillsammans. Typ när umgås ensamma, allt är lite spännande osv. Älskade när de var bortresta och det liksom var obvious de borde vara tsm.

Älskar gifs och twitterupdates!!!

2012-12-07 @ 05:33:56
Postat av: Carlie

Suuuper;) kan inte vänta tilld nästa kapitel kommer! Din novell är en klar favorit

2012-12-07 @ 06:46:29
Postat av: annie

tycker bäst om när dom bråkar , gillar drama och så :)

älska deen asbraa

2012-12-07 @ 16:18:55
Postat av: Nada

underbaaar såå underbaaar!! jag älskar alla delar!

2012-12-07 @ 17:50:53
Postat av: p

otroligt bra skrivet!! blir helt sprallig, mer mer mer såå bra

2012-12-07 @ 21:15:04
Postat av: lova

FÖÖÖÖR BÄST! åååh holey moley vad jag älskar din novell, sluta aldrig skriv! I LOVE IT <3
skiiiiit bra kapitel, hihi :D

2012-12-07 @ 21:47:51
Postat av: Sabrina

meer taaaaaaaaaaack!! :(

2012-12-07 @ 22:44:54
Postat av: Fang

Läste klart den igår, jag kan inte säga mer än att jag ÄLSKAR den. Hoppas att du skriver mer, längtar tills nästa kapitel. MER MER MER :D xx

2012-12-07 @ 23:26:18
URL: http://sventyfivedays.blogg.se
Postat av: Nor

Den är ju perfet?! Helt underbar novell!! Längtar like crazy till fest kapitlet hoppas det kommer snart!!

2012-12-08 @ 08:29:48
Postat av: Elsa

Assåå åååh, vill bara läsa om festen nu! Längtar tills nästa kapiiiiitel!

Förresten så är mina favoritkapitel när allt med Caroline händer och d gör slut, de va så otroligt spännande! För jag bölade floder seriöst! Fick en stor klump i magen och låg i sängen och bara: Neeeeeeeeeeej! De var de bästa paret!! Haha, hoppas nästa kapitel kommer snart! kram :)

2012-12-08 @ 23:31:54
Postat av: Lovisa

ÅH VAD DU ÄR BRA!! Det är helt sjukt! Jätte skönt att du har börjat uppdatera bättre nu också!! :) xxx

2012-12-09 @ 08:31:38
URL: http://wewillnevergrowup.blogg.se
Postat av: Lova

Haha läste kapitlet igen, ååååh kan verkligen inte få nog av din novell, den är verkligen super bra!

Om du någonsin tänker sluta skriva på den här novellbloggen, snälla radera den inte, då kan man gå in här och novellerna här om och om igen lol :D hahah

2012-12-10 @ 09:15:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0